آرامش در میان همهمه زندگی؛السلام علیک یا امیرالمومنین(ع) آرامش در میان همهمه زندگی؛السلام علیک یا امیرالمومنین(ع) آرامش در میان همهمه زندگی؛السلام علیک یا امیرالمومنین(ع) بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
آرامش در میان همهمه زندگی؛السلام علیک یا امیرالمومنین(ع) آرامش در میان همهمه زندگی؛السلام علیک یا امیرالمومنین(ع) آرامش در میان همهمه زندگی؛السلام علیک یا امیرالمومنین(ع) آرامش در میان همهمه زندگی؛السلام علیک یا امیرالمومنین(ع) آرامش در میان همهمه زندگی؛السلام علیک یا امیرالمومنین(ع)

آرامش در میان همهمه زندگی؛السلام علیک یا امیرالمومنین(ع)

کاروان دانشگاهیان استان های سیستان و بلوچستان،مرکزی،قم، اصفهان و اردبیل پس از طی مسافتی مشتاقانه به روبروی حرم می رسند. اشکها در چشمانشان حلقه می زند، دل ها را روانه اقیانوس معرفت و محبت امیرالمومنین(ع) می کنند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، ديگر تحمل ماندن در هتل براي دانشگاهياني كه تازه وارد هتلهاي نجف اشرف شده بودند به سر آمده و سراسيمه جامه بر تن مي كنند و براي اولين زيارت به سوي حرم مي شتابند .
كاروان دانشگاهيان استان هاي سيستان و بلوچستان،مركزي،قم، اصفهان و اردبيل پس از طي مسافتي مشتاقانه به روبروي حرم مي رسند. اشكها در چشمانشان حلقه مي زند، دل ها را روانه اقيانوس معرفت و محبت اميرالمومنين(ع) مي كنند.
ارادت به مولا پير و جوان نمي شناسد. همه آمده اند براي سبك شدن ، همه آمده اند براي آرامش و چه آرامش زيبايي.در ميان همهمه هاي زندگي، همانند طفلي در گاهواره صحن امير(ع) آرام مي گيري و درد دل مي كني فارغ از هرگونه هياهو.
دانشگاهيان پس از عرض ارادت و سلام به محضر اميرالمومنين علي(ع)، راهي بازديد از بيت امام (ره) شدند.در منزل امام،حجت الاسلام والمسلمين علم الهدي؛ راوي بعثه مقام معظم رهبري با اشاره به مبارزات حضرت امام در داخل و خارج از ايران ، وقايع مهم زندگي ايشان را بازگو كرد.
در آخر هم با اشاره به زندگي ساده امام راحل و تشويق جوانان به تشكيل زندگي ساده، دانشگاهيان را دعوت به بازديد از بيت امام كرد. زائرين دانشجو در ادامه اين برنامه به سمت مرقد علامه اميني حركت كردند.


| شناسه مطلب: 66400




دانشگاه نجف



مطالب مرتبط

نظرات کاربران