سفر دانشجویی به کربلا جایگزین مراسم پر زر و زیور عروسی سفر دانشجویی به کربلا جایگزین مراسم پر زر و زیور عروسی سفر دانشجویی به کربلا جایگزین مراسم پر زر و زیور عروسی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
سفر دانشجویی به کربلا جایگزین مراسم پر زر و زیور عروسی سفر دانشجویی به کربلا جایگزین مراسم پر زر و زیور عروسی سفر دانشجویی به کربلا جایگزین مراسم پر زر و زیور عروسی سفر دانشجویی به کربلا جایگزین مراسم پر زر و زیور عروسی سفر دانشجویی به کربلا جایگزین مراسم پر زر و زیور عروسی

سفر دانشجویی به کربلا جایگزین مراسم پر زر و زیور عروسی

زوج جوان دانشجوی اعزامی از استان خراسان رضوی ، با حضور در کربلای معلی و برگزاری مراسمی ساده، زندگی مشترک خود را آغاز کردند.

به گزارش خبرنگار لبيك از كربلاي معلي، مهدي شاه قاسمي؛ فارغ التحصيل رشته حسابداري و سيده فاطمه فخري؛ دانشجوي رشته مهندسي شيمي با حضور در هتل جابر اين پيوند مبارك را در كنار ساير اعضاي كاروان با برگزاري مراسمي ساده گرامي داشتند.
اين زوج جوان با توزيع شيريني سنتي ايراني و مهر تربت كربلا ميان ساير اعضاي كاروان بر تشكيل زندگي ساده و صميمي تاكيد كردند.
مهدي شاه قاسمي داماد جوان طي گفتگويي به خبرنگار ما گفت : جوانان خيلي به دنبال ماديات نباشند ، چرا كه خداوند وعده داده است و او به وعده اش عمل مي كند . به دنبال ايمان شريك زندگي خود باشند.براي من بهترين راه براي اين كه به اين اهدافم برسم، مدد جستن از حضرت ابوالفضل العباس (ع) است.
سيده فاطمه فخري؛ عروس جوان هم به خبرنگار ما گفت : آغاز زندگي مشترك در كربلا باعث بركت در زندگي مي شود . از همان ابتدا تصميم گرفتيم كه زندگي مشترك خود را در كربلا شروع كنيم . در سايت ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان ثبت نام كرديم و الحمدلله در قرعه كشي ناممان در آمد و امروز خداوند را شاكرم كه توانستيم به زيارت كربلا بيائيم.
در پايان اين مراسم، حجت الاسلام و المسلمين طباطبايي؛ روحاني كاروان براي سلامتي و موفقيت اين زوج جوان دعا كردند.




نظرات کاربران