شوق زیارت در دل‌ها زنده است دلدادگی دانشگاهیان به این حرم شوق زیارت در دل‌ها زنده است دلدادگی دانشگاهیان به این حرم شوق زیارت در دل‌ها زنده است دلدادگی دانشگاهیان به این حرم بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
شوق زیارت در دل‌ها زنده است دلدادگی دانشگاهیان به این حرم شوق زیارت در دل‌ها زنده است دلدادگی دانشگاهیان به این حرم شوق زیارت در دل‌ها زنده است دلدادگی دانشگاهیان به این حرم شوق زیارت در دل‌ها زنده است دلدادگی دانشگاهیان به این حرم شوق زیارت در دل‌ها زنده است دلدادگی دانشگاهیان به این حرم

شوق زیارت در دل‌ها زنده است دلدادگی دانشگاهیان به این حرم

وقتی برای اولین بار به این سفر معنوی مشرف می شوی، هیچگاه این لحظه وصف نشدنی را از یاد نخواهی برد، لحظه ای که در مقابل امیر خود ایستاده ای و از شوق دیدارش قطرات باران از دیدگانت جاری می شود.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از سايت لبيك، شوق زيارت بارگاه ملكوتي علي (ع) است كه هر شيعه عاشقي را از دور و نزديك به نجف اشرف مي كشاند.
كاروان دانشگاهيان استان هاي قم، سيستان و بلوچستان،مركزي و اصفهان پس از ورود به نجف و خيرمقدم گويي توسط نماينده ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان در نجف اشرف راهي حرم مطهرعلوي شدند.
سرماي شهر نجف را فراموش كردند. با پاي پياده روبروي حرم به احترام امام اولشان ايستادند و همنوا با مداح ستاد، دعاي امين الله و اذن دخول را قرائت نمودند.
وقتي براي اولين بار به اين سفر معنوي مشرف مي شوي، هيچگاه اين لحظه وصف نشدني را از ياد نخواهي برد، لحظه اي كه در مقابل امير خود ايستاده اي و از شوق ديدارش قطرات باران از ديدگانت جاري مي شود.
هيچ كس و هيچ چيز و حتي سرماي هوا برايت معني ندارد. از لطف گرماي وجود اميرالمومنين(ع)دلگرم مي شوي و مي خواني : بسم الله الرحمن الرحيم.السلام عليك يا امير المومنين
آمده اي با تمام وجودت بر ساحت مقدسش سلام كني
آمده اي تا سياهي هاي دلت را در رودخانه خروشان معرفتش صيقل دهي
آمده اي پر پرواز بگشايي و با روحي سبكتر بر گرد حرمش طواف كني...


| شناسه مطلب: 66507




زيارت عتبات لبيك



نظرات کاربران