مسئول دفتر نمایندگی بعثه رهبری در عراق با رییس دانشگاه اهل بیت کربلا دیدار کرد مسئول دفتر نمایندگی بعثه رهبری در عراق با رییس دانشگاه اهل بیت کربلا دیدار کرد مسئول دفتر نمایندگی بعثه رهبری در عراق با رییس دانشگاه اهل بیت کربلا دیدار کرد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
مسئول دفتر نمایندگی بعثه رهبری در عراق با رییس دانشگاه اهل بیت کربلا دیدار کرد مسئول دفتر نمایندگی بعثه رهبری در عراق با رییس دانشگاه اهل بیت کربلا دیدار کرد مسئول دفتر نمایندگی بعثه رهبری در عراق با رییس دانشگاه اهل بیت کربلا دیدار کرد مسئول دفتر نمایندگی بعثه رهبری در عراق با رییس دانشگاه اهل بیت کربلا دیدار کرد مسئول دفتر نمایندگی بعثه رهبری در عراق با رییس دانشگاه اهل بیت کربلا دیدار کرد

مسئول دفتر نمایندگی بعثه رهبری در عراق با رییس دانشگاه اهل بیت کربلا دیدار کرد

نماینده بعثه مقام معظم رهبری در کشور عراق گفت: در هر کشوری افراد فرهیخته و دانشگاهی نقش بسیار مهمی در تحول و فرهنگ جامعه دارند.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلا، حجت الاسلام والمسلمين نجفي‌روحاني، نماينده بعثه مقام معظم رهبري در كشور عراق امروز در ديدار با رييس دانشگاه اهل بيت شهر مقدس كربلا اظهار داشت: در هر كشوري افراد فرهيخته و دانشگاهي نقش بسيار مهمي در تحول و فرهنگ جامعه دارند.
وي در بازديد از بخش‌هاي مختلف اين دانشگاه گفت: سنگر علم و دانش توأم با ايمان و بينش صحيح در تربيت نيروي متعهد و متخصص بسيار نقش‌آفرين است و در آموزه هاي دين مبين اسلام براي عالمان و انديشمندان بسيار توصيه شده و نگاه كريمانه‌اي نسبت به ايشان وجود دارد.
وي خاطرنشان كرد: عالمان بايد مردم را از شك به يقين و از كبر به تواضع سوق دهند و آنها را متخلق به اخلاق الهي كنند، همچنين هر گاه فرد يا افرادي با تلاش و اخلاص در عرصه علم و انديشه قدم بردارد؛ به يقين خداوند متعال درهاي كرامت و رحمت خود را به رويشان مي‌گشايد و در تاريخ ثبت مي شود.
حجت الاسلام والمسلمين نجفي‌روحاني با استناد به حديثي خاطرنشان كرد: علم و ايمان بايد توأم باشد تا بتواند كارآمد و در رشد و تعالي به بشر نقش‌آفرين شود؛ به عبارت ديگر دانشگاهيان نقش مهمي در پيوند ميان ملت‌ها دارند.
وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به مقام استاد و نقش اساتيد در تربيت شاگرد گفت: ماندگارترين كار آنست كه در مزرعه جان و فكر انسان‌ها بذر سالم و افكار صحيح را به كار برد و همانند باغباني از نهال‌هاي خود مراقبت كند تا به ثمر بنشينند.
همچنين صادق عبدالمطلب الموسوي، رييس دانشگاه اهل بيت كربلا در سخناني به ارايه گزارشي از برنامه‌هاي آموزشي و فرهنگي در اين مركز آموزش عالي پرداخت و اظهار داشت: هم اكنون سه هزار دانشجو در چهار دانشكده دانشگاه اهل بيت در مقطع كارشناسي تحصيل مي كنند.
وي با اشاره به تفاهم‌نامه اخير اين مركز با دانشگاه خوارزمي تهران گفت: به دنبال تعامل حداكثري با مراكز علمي و دانشگاهي ايران هستيم.




نظرات کاربران