برنامه‌های بعثه رهبری در کاظمین تشریح شد برنامه‌های بعثه رهبری در کاظمین تشریح شد برنامه‌های بعثه رهبری در کاظمین تشریح شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
برنامه‌های بعثه رهبری در کاظمین تشریح شد برنامه‌های بعثه رهبری در کاظمین تشریح شد برنامه‌های بعثه رهبری در کاظمین تشریح شد برنامه‌های بعثه رهبری در کاظمین تشریح شد برنامه‌های بعثه رهبری در کاظمین تشریح شد

برنامه‌های بعثه رهبری در کاظمین تشریح شد

نماینده بعثه مقام مظم رهبری در شهر مقدس کاظمین در نشست هم‌اندیشی نمایندگان دفاتر بعثه رهبری در عراق به ارایه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته پرداخت.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلا، حجت الاسلام والمسلمين احمد احساني، نماينده بعثه مقام مظم رهبري در شهر مقدس كاظمين امروز در نشست هم‌انديشي نمايندگان دفاتر بعثه رهبري در عراق به ارايه گزارشي از فعاليت‌هاي صورت گرفته پرداخت و اظهار داشت: با توجه به اين‌كه زائران كمترين بازه زماني را در اين شهر سپري مي كنند؛ برنامه‌ها به صورت كاملا فشرده اجرايي مي شود.
وي با بيان اين‌كه ويژه برنامه‌هاي مختلف در مناسبت‎‌هاي ملي و مذهبي در هتل محل اقامه زائران ايراني اجرايي شده است، خاطرنشان كرد: برنامه روايتگري با موضوع سيره و زندگاني امام موسي بن جعفر(ع) همه روزه در سه تا پنج هتل و با اولويت دانشجويان و دانش‌آموزان زائر اجرايي مي شود.
حجت الاسلام والمسلمين احساني با اشاره به اين‌كه برنامه زيارت وداع نيز هر صبح در مقابل مضجع شريف امامين جوادين برگزار مي شود، افزود: جلسات هفتگي نيز با فعالان دفاتر حج و زيارت، شمسا و مديران ستادي و ثابت هتل با هدف طرح مشكلات و تبادل نظر برگزار مي كنيم.
نماينده بعثه مقام مظم رهبري در كاظمين بازديد دوره‌اي و سرزده از هتل‌هاي محل اقامت زائران ايراني با هدف ارزيابي كيفيت خدمات ارايه شده را از ديگر برنامه‌هاي هفتكي اين دفتر عنوان كرد و گفت: خوشبختانه تعامل مطلوبي ميان دفتر بعثه مقام معظم رهبري، حج و زيارت و ستاد عمليات شمسا وجود دارد.
وي همچنين از برگزاري جلسات ختم قرآن كريم با هدف هديه به امامين جوادين از سوي كاروان‌هاي عتبات عاليات در كاظمين خبر داد و گفت: حضور مداح ثابت در برنامه‌هاي فرهنگي بعثه مقام معظم رهبري در شهر كاظمين ضروري است.


| شناسه مطلب: 66595




بعثه رهبري كاظمين



نظرات کاربران