عرض ارادت به امام رئوف در کمپین نایب‌الزیاره عرض ارادت به امام رئوف در کمپین نایب‌الزیاره عرض ارادت به امام رئوف در کمپین نایب‌الزیاره بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
عرض ارادت به امام رئوف در کمپین نایب‌الزیاره عرض ارادت به امام رئوف در کمپین نایب‌الزیاره عرض ارادت به امام رئوف در کمپین نایب‌الزیاره عرض ارادت به امام رئوف در کمپین نایب‌الزیاره عرض ارادت به امام رئوف در کمپین نایب‌الزیاره

عرض ارادت به امام رئوف در کمپین نایب‌الزیاره

کمپین نایب‌الزیاره برای افرادی که در هر نقطه‌ از دنیا، مشتاق زیارت حرم رضوی هستند، ایجاد شده است تا فرصتی باشد برای عرض ارادت به امام رئوف.

علي قناويزچي، مدير گردشگري و امور زائران شهرداري مشهد، در گفت‌وگو با خبرگزاري بين‌المللي قرآن(ايكنا) از خراسان رضوي گفت: نايب‌الزياره يكي از سنت‌هاي حسنه دين مبين اسلام است كه در آن فردي به نيابت از ساير افراد به زيارت ائمه معصومين(ع) مي‌رود.
وي با بيان اينكه كمپين نايب‌الزياره براي افرادي كه در هر نقطه‌ از دنيا، مشتاق زيارت حرم رضوي هستند، ايجاد شده است، اظهار كرد: راه‌هاي ارتباطي موجود در اين كمپين موجب شده، تا هر شخص از هر نقطه‌اي از ايران با حداقل داشتن يك تلفن همراه بتواند طلب زيارت امام رضا(ع) را داشته باشد و از سوي ديگر، زائران و مجاوران امام رضا(ع) بتوانند نايب‌الزياره هر يك از طالبان زيارت باشند.
مدير گردشگري و امور زائران شهرداري مشهد، تأثير مثبت زيارت در زندگي مشتاقان امام رضا(ع) در سطح استاني، كشوري و بين‌المللي و معرفي شهر مشهد را از دستاوردهاي اين كمپين عنوان كرد.
وي ادامه داد: در راستاي موج ايجادشده در شبكه‌هاي اجتماعي و تبليغات محيطي و ...، شاهد درخواست طاب‌الزياره و نايب‌الزياره بودن از سوي جمع كثيري از هنرمندان، ورزشكاران، نهادهاي مردمي، اتحاديه‌ها و اصناف بوديم.
مدير گردشگري و امور زائران شهرداري مشهد با بيان اينكه علاقه‌مندان مي‌توانند در سامانه طراحي شده براي اين موضوع ثبت‌نام كنند، اظهار كرد: علاقه‌مندان مي‌توانند براي عضويت در كمپين نايب‌الزياره به پايگاه اينترنتي اين كمپين به نشاني salam۸.mashhad.ir مراجعه كرده و يا براي طالب‌الزياره بودن عدد يك و براي نايب‌الزياره بودن عدد دو را به سامانه پيامكي ۱۰۰۰۰۹۶۳۰۸ ارسال كنند. قناويزچي با اشاره به اينكه براي اين كار ربات تلگرامي درنظرگرفته شده كه توسط آن نائب و طالب‌الزياره بتوانند به راحتي در طرح عضو شده، دلنوشته خود را ثبت كرده و يا به آن‌ها پاسخ دهند، گفت: همچنين نايب‌الزياره مي‌تواند فايل‌هاي خود را از حرم براي نايب‌الزياره ارسال كند.


| شناسه مطلب: 66618




امام رضا



نظرات کاربران