اسلام نیازهای زندگی انسان را دراختیارش قرار می دهد اسلام نیازهای زندگی انسان را دراختیارش قرار می دهد اسلام نیازهای زندگی انسان را دراختیارش قرار می دهد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اسلام نیازهای زندگی انسان را دراختیارش قرار می دهد اسلام نیازهای زندگی انسان را دراختیارش قرار می دهد اسلام نیازهای زندگی انسان را دراختیارش قرار می دهد اسلام نیازهای زندگی انسان را دراختیارش قرار می دهد اسلام نیازهای زندگی انسان را دراختیارش قرار می دهد

اسلام نیازهای زندگی انسان را دراختیارش قرار می دهد

نماینده ولی فقیه درامور حج وزیارت تاکید کرد: اسلام در تمامی زمینه ها اعم از اجتماعی ، اقتصادی، فرهنگی، معاشرت و حتی کوچکترین مسائل، قانون وضع کرده و آموزش داده است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، حجت الاسلام والمسلمين سيد علي قاضي عسكر نماينده ولي فقيه درامور حج وزيارت كه به كرمان سفر كرده است در جمع فرماندهان، نظاميان وسربازان مركز آموزشي 05 شهيد عليرضا اشرف گنجويي كرمان، درسخناني با اشاره به آثارمنفي جهل و ناداني در جهان، اظهار داشت: در طول تاريخ ما شاهد غارت، تبعيض، بي عدالتي، ظلم و بي ثباتي در دنيا بوده ايم و اين خصوصيات اكنون نيز پس از قرن ها باوجود توسعه علوم همچنان ديده مي شوند.
نماينده ولي فقيه روح بشر را تشنه دين دانست و گفت: اديان مختلف چيزي براي ارائه نداشته و ندارند وهمه رهنمود هاي آنان عاطفي و احساسي است، اما اسلام درتمامي زمينه ها اعم ازاجتماعي ، اقتصادي، فرهنگي، معاشرت و حتي كوچكترين مسائل، قانون وضع كرده و آموزش داده است.
وي افزود: اسلام هر آنچه را كه انسان براي زندگي كردن لازم دارد در اختيارش قرار مي دهد و در كنار آن الگوهايي را معرفي مي نمايد تا راه را گم نكند.
حجت الاسلام والمسلمين قاضي عسكر از انبياء و معصومين (ع) بعنوان بهترين الگو براي انسان ياد كرد و گفت: سرتاسر زندگي اين عزيزان آموزش مي باشد، آنان آمدند تا نگذارند انسان به انحراف كشيده شود و قرآن مي فرمايد: انبياء آمدند تا حيات طيبه را به بشريت بشناسانند و او را به مسير درست زندگي هدايت كنند پس به هر راهي جز اين كشيده شويد خطاست.
وي به جوانان توصيه كرد كه نامه 53 نهج البلاغه (عهدنامه مالك اشتر) را چندين بار بخوانند تا با آموزه هاي حكومتي در دين اسلام آشنا شوند.
وي همچنين همگان را به خواندن خطبه فدكيه دعوت كرد و گفت: اين خطبه پر مغز و كم مثال را كه چندين شرح بر آن نوشته شده است از دست ندهيد.
وي درپايان همگان را به مطاله هرچه بيشتر درباره اسلام فراخواند تا با قوانين اين دين الهي آشنا و در مسيرآن گام بردارند.




نظرات کاربران