بندگی را باید از سیره حضرت زهرا آموخت بندگی را باید از سیره حضرت زهرا آموخت بندگی را باید از سیره حضرت زهرا آموخت بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
بندگی را باید از سیره حضرت زهرا آموخت بندگی را باید از سیره حضرت زهرا آموخت بندگی را باید از سیره حضرت زهرا آموخت بندگی را باید از سیره حضرت زهرا آموخت بندگی را باید از سیره حضرت زهرا آموخت

بندگی را باید از سیره حضرت زهرا آموخت

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در کاظمین با بیان این‌که ولایتمداری و دفاع از حریم ولایت در زندگانی آن بانوی مکرم تجلی داشته است، گفت: بندگی و عبودیت را بایستی از سیره آن حضرت آموخت.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع‌رساني حج در كربلاي معلي، مجلس گراميداشت شب شهادت حضرت صديقه طاهره (س) با حضور عوامل ستادي، اجرايي و خدمتگزاران زائران ايراني عتبات عاليات به همت بعثه مقام معظم رهبري در كاظمين برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمين احمد احساني، نماينده بعثه مقام معظم رهبري در كاظمين دراين مراسم طي سخناني به تشريح مقام و منزلت آن بانوي مكرم اسلام پرداخت و اظهار داشت: حضرت صديقه طاهره جامع صفات و كمالات والاي الهي بوده است.
وي با بيان اين‌كه بندگي و عبوديت را بايستي از سيره آن حضرت آموخت، افزود: دخت نبي اكرم زماني كه نماز اقامه مي كرد؛ خداوند متعال به ملائكه مي‌فرمود؛ به فاطمه بنگريد كه چگونه اظهار عبوديت به درگاهم مي كند.
مسئول دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در كاظمين ادامه داد: ولايتمداري و دفاع از حريم ولايت در زندگاني آن بانوي مكرم تجلي داشته است و هر چه در توان داشت در راه ولايت و دفاع از امامت در طبق اخلاص گذاشت و در همين راه جانش را فدا نمود.
گفتني است، در ادامه اين مراسم؛ يكي از مداحان اهل بيت عصمت و طهارت به مرثيه سرايي در رثاي شهادت ام الائمه پرداخت.


| شناسه مطلب: 66674




كاظمين بعثه زهرا



نظرات کاربران