تشرف کاروان شوق تلاوت به حرم امام علی(ع) تشرف کاروان شوق تلاوت به حرم امام علی(ع) تشرف کاروان شوق تلاوت به حرم امام علی(ع) بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تشرف کاروان شوق تلاوت به حرم امام علی(ع) تشرف کاروان شوق تلاوت به حرم امام علی(ع) تشرف کاروان شوق تلاوت به حرم امام علی(ع) تشرف کاروان شوق تلاوت به حرم امام علی(ع) تشرف کاروان شوق تلاوت به حرم امام علی(ع)

تشرف کاروان شوق تلاوت به حرم امام علی(ع)

قاریان نوجوان کاروان شوق تلاوت صبح امروز به حرم حضرت امیرالمؤمنین(ع) مشرف شدند و با اشک‌، زیارت وداع خواندند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، كاروان شوق تلاوت امروز 16 اسفندماه براي آخرين بار در اين سفر به حرم حضرت اميرالمؤمنين(ع) مشرف شدند.
فضاي خاصي در حرم امام علي(ع) حاكم بود و بسياري از نوجوانان سعي داشتند چه از دور و چه از نزديك به ايوان نجف بنگرند و برخي ديگر نيز زير ناودون طلا رفتند و دعا كردند. هر چه مي‌گذشت اشتياق قاريان براي ماندن در حرم حضرت اميرالمؤمنين(ع) بيشتر مي‌شد و زماني كه دعاي وداع با حضرت را مي‌خواندند اشك از ديدگانشان جاري بود و از خداوند متعال مي‌خواستند كه توفيق حضور هر ساله در اين بارگاه ملكوتي را نصيبشان كند. پس از تشرف به حرم امام علي(ع)، قاريان نوجوان در حال بازگشت به مدرسه علميه موسوي شيرازي با هم خاطرات خوش سفر را مرور مي‌كردند و از هم حلاليت مي‌طلبيدند. برخي ديگر نيز براي هم دعا مي‌كردند تا در مسير قرآن روز به روز پيشرفت كنند.
به گزارش فارس كاروان قرآني شوق تلاوت 9 اسفندماه وارد عراق شد. همچنين رقابت‌هاي دوميت دوره شوق تلاوت 10 اسفند به ميزباني عتبه عباسيه برگزار شد كه نفرات برتر هر سبك شب گذشته در ايوان نجف تجليل شدند.


| شناسه مطلب: 66761




نجف امام علي قرآن



مطالب مرتبط

نظرات کاربران