پروژه احداث موکب امام رضا در نجف اشرف رو به اتمام است پروژه احداث موکب امام رضا در نجف اشرف رو به اتمام است پروژه احداث موکب امام رضا در نجف اشرف رو به اتمام است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
پروژه احداث موکب امام رضا در نجف اشرف رو به اتمام است پروژه احداث موکب امام رضا در نجف اشرف رو به اتمام است پروژه احداث موکب امام رضا در نجف اشرف رو به اتمام است پروژه احداث موکب امام رضا در نجف اشرف رو به اتمام است پروژه احداث موکب امام رضا در نجف اشرف رو به اتمام است

پروژه احداث موکب امام رضا در نجف اشرف رو به اتمام است

پروژه احداث موکب حضرت ثامن الحجج(ع) که به همت شهرداری مشهد مقدس در نجف اشرف اجرا می شود رو به اتمام است.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلا، حجت الاسلام والمسلمين علم‌الهدي، نماينده بعثه مقام معظم رهبري در نجف اشرف امروز از روند اجراي پروژه اسكان زائران موكب حضرت ثامن الحجج علي بن موسي الرضا عليه السلام كه در شهر نجف به همت شهرداري مشهد مقدس اجرا مي شود، بازديد كرد.
بنابر اين گزارش، اين پروژه كه محل اسكان زائران حرم علوي خواهد بود، مشتمل بر 8 سالن به نيت امام هشتم در زميني به مساحت 12 هزار مربع با 8 سوله به متراژ هفت هزار متر مربع است و به شكل كلمه جلاله «الله» طراحي شده و تمامي سالن‌ها رو به قبله هستند.
اسكان شبي 15 هزار نفر با 250 چشمه سرويس بهداشتي در اين پروژه پيش بيني شده است كه در انتهاي صحن حضرت زهرا سلام الله عليها و جنب شارع حولي واقع شده است.
همچنين 3 سالن ديگر با مجموع 3500 نفر گنجايش در كنار اين موكب وجود دارد كه براي اسكان خواهران پيش بيني شده و مديريت كل اين دو مجموعه به واحد اربعين شهرداري مشهد واگذار شده است.
گفتني است، يكي از زيبايي هاي طراحي اين موكب فض اي باز آن است كه به شكل صحن انقلاب حرم مطهر ثامن الحجج عليه السلام مي باشد.


| شناسه مطلب: 66787




نجف موكب امام رضا



مطالب مرتبط

نظرات کاربران