«جای پای زینب(س)» رونمایی می‌شود «جای پای زینب(س)» رونمایی می‌شود «جای پای زینب(س)» رونمایی می‌شود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
«جای پای زینب(س)» رونمایی می‌شود «جای پای زینب(س)» رونمایی می‌شود «جای پای زینب(س)» رونمایی می‌شود «جای پای زینب(س)» رونمایی می‌شود «جای پای زینب(س)» رونمایی می‌شود

«جای پای زینب(س)» رونمایی می‌شود

یعقوب توکلی از رونمایی کتاب «جای پای زینب(س)» که آن را اخیراً درباره اربعین نوشته و منتشر کرده است در آینده نزدیک خبر داد.

يعقوب توكلي در گفت‌وگو با خبرگزاري بين‌المللي قرآن(ايكنا)، با اشاره به انتشار كتاب «جاي پاي زينب(س)» كه درباره اربعين نوشته شده و به عبارتي سفرنامه اربعين محسوب مي‌شود،‌ گفت: اين اثر به كوشش كميته فرهنگي آموزشي ستاد مركزي اربعين رونمايي مي‌شود.
وي با اشاره به حضورش در عراق طي اربعين سال گذشته، افزود: در اين اثر تلاش كرده‌ام تا گزارشي عيني از جريان پياده‌روي اربعين را ارائه دهم.
اين نويسنده اظهار كرد: در نگارش اين اثر كوشش كردم تا فضاي پياده‌روي اربعين را همان گونه كه از نظر تداركات، ظواهر و شرايط است تداعي و تصوير كنم و در قالب گزارشي مستند ارائه دهم.




نظرات کاربران