استکبار برای نابودی تمامی مذاهب اسلامی تلاش می کند استکبار برای نابودی تمامی مذاهب اسلامی تلاش می کند استکبار برای نابودی تمامی مذاهب اسلامی تلاش می کند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
استکبار برای نابودی تمامی مذاهب اسلامی تلاش می کند استکبار برای نابودی تمامی مذاهب اسلامی تلاش می کند استکبار برای نابودی تمامی مذاهب اسلامی تلاش می کند استکبار برای نابودی تمامی مذاهب اسلامی تلاش می کند استکبار برای نابودی تمامی مذاهب اسلامی تلاش می کند

استکبار برای نابودی تمامی مذاهب اسلامی تلاش می کند

نماینده آستان حضرت معصومه(س) در سومین اجلاسیه نمایندگان اعتاب مقدس جهان اسلام گفت: دشمنان اسلام به ویژه صهیونیست ها و استکبار جهانی با همه توان علیه مسلمانان اعم از شیعه و سنی قد علم کرده اند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، حجت الاسلام حسيني نژاد در نخستين نشست هم انديشي سومين اجلاسيه نمايندگان اعتاب مقدس جهان اسلام كه در قم در حال برگزاري است، گفت: آستان هاي مقدس، ظرفيت بالايي براي همراهي و همكاري و مشاركت دارند و مي توانند در جهان اسلام موثر باشند.
وي افزود: در دوران كنوني دشمنان اسلام به ويژه صهيونيست ها و استكبار جهاني با همه توان عليه مسلمانان اعم از شيعه و سني قد علم كرده اند و با مبارزه با قرآن و احكام و پيروان اهل بيت(ع) با انواع حيله و مكر و ابزارهاي مختلف وارد عمل شده اند.
حجت الاسلام حسيني نژاد از همكاري برخي كشورهاي اسلامي با دشمنان ابراز تاسف كرد و اظهار داشت: متاسفانه برخي كشورهاي اسلامي به ابزار استكبار جهاني مبدل شده اند كه ما بايد از ظرفيت بزرگ اماكن مقدس كه دل همه مسلمانان اعم از شيعه و سني و حتي مسيحيان و يهوديان و بودايي ها به آن علاقه مند است، استفاده كاملي كنيم.
مشاور توليت آستان حضرت معصومه(س) در امور روحانيون تصريح كرد: جهانيان علاقه فراواني به زيارت بارگاه هاي مقدس دارند و حتي در پوشش توريست نيز سعي مي كنند به تحقيق و بررسي جايگاه اين اماكن بپردازند.
وي ادامه داد: عليرغم اسلام ستيزي كنوني در جهان، جهانيان به قرآن و اهل بيت گرايش پيدا كردند و دشمنان به دليل هراس از اين مساله به تاسيس داعش پرداختند تا قلب مردم دنيا كه عشق به اسلام و اهل بيت(ع) در آن نفوذ كرده است را از اسلام دور كنند.
حجت الاسلام حسيني نژاد خاطرنشان ساخت: با اتحادي كه بين كشورهاي اسلامي به ويژه در سايه اهل بيت(ع) و مرجعيت به وجود آمده است دشمنان در رسيدن به اهداف خود شكست خورده اند به گونه اي كه خود را در نبرد با داعش و تكفيري ها در عراق، سوريه و يمن شريك جلوه مي دهند و مي خواهند خود را در پيروزي نهايي بر تروريسم سهيم كنند.
وي تأكيد كرد: اين رويكرد بزرگ و علاقه مردم جهان به اماكن مقدس سبب سنگين تر شدن وظيفه ما مي شود تا با يكديگر نشسته و تشريك مساعي كنيم تا از اين ظرفيت و امكانات در راستاي افزايش خدمت به زائران و تبليغ قرآن و روايات بهره گيريم.
مشاور توليت آستان حضرت معصومه(س) در امور روحانيون در پايان بيان داشت: ما هيچ تعصبي به اينكه كدام يك از عتبات ايران و عراق و سوريه يا غيره، مديريت را به دست بگيرند، نداريم و تنها به فكر موفقيت و استفاده از امكانات يكديگر و كمك به هم در راستاي اهداف مي انديشيم.


| شناسه مطلب: 66840




قم حضرت معصومه



مطالب مرتبط

نظرات کاربران