تظاهرات ضد صهیونیستی در غزه تظاهرات ضد صهیونیستی در غزه تظاهرات ضد صهیونیستی در غزه بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تظاهرات ضد صهیونیستی در غزه تظاهرات ضد صهیونیستی در غزه تظاهرات ضد صهیونیستی در غزه تظاهرات ضد صهیونیستی در غزه تظاهرات ضد صهیونیستی در غزه

تظاهرات ضد صهیونیستی در غزه

دهها فلسطینی در اعتراض به طرح رژیم صهیونیستی در محدود کردن پخش اذان از مساجد روز جمعه در نوار غزه تظاهرات کردند .

نظاميان صهيونيست همزمان با برپايي يكي از جشنهاي سنتي صهيونيستها، محاصره كرانه اشغالي باختري و شهر اشغالي قدس را تشديد كرده اند.
به گزارش شبكه العالم نظاميان رژيم صهيونيستي همزمان با جشنهاي عيد پوريم، كرانه باختري و قدس اشغالي را به شدت محاصره كرده اند. اين محاصره از نيمه شب جمعه آغاز شده و تا يكشنبه نيمه شب ادامه خواهد داشت. در همين حال پليس تشكيلات خودگردان فلسطيني [ تحت امر محمود عباس ] از برپايي نماز صبح در مسجد الاقصي ممانعت كرد و حضور خود را در در شهرك قديمي قدس در شهر مقدس قدس افزايش داد. تل آويو نگران واكنش فلسطينيان در مقابله با پيشنويس قانون ممنوعيت پخش اذان است. عيد پوريم از اعياد سنتي يهوديان به شمار مي رود كه اواخر فوريه و اوايل مارس برگزار مي شود.
تظاهرات ضد صهيونيستي در غزه دهها فلسطيني در اعتراض به طرح رژيم صهيونيستي در محدود كردن پخش اذان از مساجد روز جمعه در نوار غزه تظاهرات كردند . كنست ( پارلمان ) رژيم صهيونيستي در راي گيري مقدماتي روز چهارشنبه به پيش نويس قانون محدود كردن پخش اذان از بلند گوهاي مساجد شهر قدس و برخي مناطق فلسطين اشغالي راي موافق داد . اين تظاهرات به همت جنبش حماس در غزه برگزار شد و تظاهركنندگان پارچه نوشته هايي دردست داشتند كه بر روي آنها نوشته شده بود «صداي اذان هرگز خاموش نخواهد شد »و « از اقدامات نژاد پرستانه خود دست بكشيد ». به گزارش خبرگزاري آناتولي از غزه ، محمد شهاب عضو مجلس قانونگذاري فلسطين ( پارلمان) در حاشيه اين تظاهرات قانون كنست اسرائيل را نژاد پرستي و جنايت بر ضد همه مسلمانان خواند . شهاب افزود مردم فلسطين در شهر قدس و هر جاي ديگر اجازه نخواهند داد اين تصميم ( منع پخش صداي اذان) اجرا شود . محمد شهاب از مسلمانان در سراسر جهان خواست با اتحاد و همدلي خود در برابر تصميمات نژاد پرستانه اسرائيل بايستند . پيش نويس قانون محدود كردن صداي اذان در راي گيري مقدماتي كنست اسرائيل با 55 راي موافق و 48 راي مخالفت به تصويب رسيد و براي تصويب نهايي و تبديل شدن به قانون بايد دو بار ديگر به شور گذاشته شود .


| شناسه مطلب: 66843




فلسطين اذان



نظرات کاربران