خطر مرگ 20 میلیون انسان در 4 کشور خطر مرگ 20 میلیون انسان در 4 کشور خطر مرگ 20 میلیون انسان در 4 کشور بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
خطر مرگ 20 میلیون انسان در 4 کشور خطر مرگ 20 میلیون انسان در 4 کشور خطر مرگ 20 میلیون انسان در 4 کشور خطر مرگ 20 میلیون انسان در 4 کشور خطر مرگ 20 میلیون انسان در 4 کشور

خطر مرگ 20 میلیون انسان در 4 کشور

سازمان ملل: ما به صورت دقیق نیازمند 4 میلیارد دلار تا آغاز ماه ژوئیه (تقریبا 5 ماه آینده) هستیم.

معاون دبيركل سازمان ملل در امور كمك‌هاي بشردوستانه از يك بحران جهاني خبر داد كه جان 20 ميليون نفر در 4 كشور جهان را تهديد مي‌كند.
به گزارش عصرايران به نقل از روزنامه گاردين چاپ لندن، "استيون اوبراين" با اشاره به اينكه اين بزرگترين بحران جهان پس از جنگ جهاني دوم است گفت: 20 ميليون نفر در 4 كشور جهان با مشكل گرسنگي دست و پنجه نرم مي‌كنند.
وي افزود: در صورتي كه كشورهاي جهان براي حل اين بحران همكاري نكنند اين عدد افزايش خواهد يافت.
بزرگترين بحران جهان پس از جنگ حهاني دوم: خطر مرگ 20 ميليون گرسنه در 4 كشور
مردم در صف دريافت سهميه غذا در سودان جنوبي
اوبراين كه در سازمان ملل سخن مي‌گفت، خواستار تخصيص اعتبارات مالي به صورت فوري براي يمن، جنوب سومالي و شمال نيجريه شد.
معاون دبيركل سازمان ملل از كشورهاي جهان خواست تا براي رساندن كمك‌هاي بشردوستانه با هدف جلوگيري از يك فاجعه انساني راهي پيدا كنند.
وي تصريح كرد: ما به صورت دقيق نيازمند 4 ميليارد دلار تا آغاز ماه ژوئيه (تقريبا 5 ماه آينده) هستيم.
معاون دبيركل سازمان ملل نام كشور چهارم را ذكر نكرد و سازمان ملل نيز آن را جزو كشورهاي درگير با بحران گرسنگي نخوانده است در حالي كه بر اساس اطلاعات سازمان ملل بيش از 30 درصد از كودكان زير 5 سال اين كشور از سوء تغذيه شديدي رنج مي‌برند و بر اساس اين گزارش روزانه از هر 10 هزار كودك 2 نفر از آنها مي‌ميرند.
بر اساس گزارش برخي رسانه ها، كشور چهارم كه در معرض تهديد كمبود غذا و گرسنگي قرار دارد كشور سودان جنوبي است كه 5 سال پيش با حمايت غرب از كشور سودان جدا شد و از آن زمان تا كنون با مشكلات زيادي از جمله نزاع هاي خشونت آميز داخلي، گرسنگي، فساد و غيره درگير است.


| شناسه مطلب: 66859




افريقا



نظرات کاربران