نشست مدیران کاروان های اعزامی از استان یزد به عتبات برگزار شد نشست مدیران کاروان های اعزامی از استان یزد به عتبات برگزار شد نشست مدیران کاروان های اعزامی از استان یزد به عتبات برگزار شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
نشست مدیران کاروان های اعزامی از استان یزد به عتبات برگزار شد نشست مدیران کاروان های اعزامی از استان یزد به عتبات برگزار شد نشست مدیران کاروان های اعزامی از استان یزد به عتبات برگزار شد نشست مدیران کاروان های اعزامی از استان یزد به عتبات برگزار شد نشست مدیران کاروان های اعزامی از استان یزد به عتبات برگزار شد

نشست مدیران کاروان های اعزامی از استان یزد به عتبات برگزار شد

حجت الاسلام والمسلمین موحدی درجمع مدیران کاروان های استان یزد اعزامی درایام نوروز تصریح کرد: زائران باید با شعور حسینی به سرزمین عتبات مشرف شوند.

به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج ، نشست مديران كاروان هاي اعزامي از استان يزد به عتبات عاليات در دوره هاي نوروزي با حضور حجت الاسلام والمسلمين موحدي جانشين دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري ، شريفي رئيس اداره حج و زيارت اين استان و مديران دفاتر زيارتي و اعزامي به عتبات برگزار شد.
در اين نشست حجت الاسلام و المسليمن موحدي درسخناني به تشريح وظايف روحانيون و مداحان پرداخت و اظهار داشت: استفاده هر چه بهتر زائران از برنامه هاي بعثه در اماكن متبركه درعراق ، هماهنگي نزديك تر مديران كاروان ها با روحانيون و مداحان را مي طلبد. وي لزوم عدم دخالت مديران و روحانيون در وظايف يكديگر را متذكر شد و گفت: روحانيون و مداحان بايد زائرين را توجيه نمايند تا با آگاهي و شناخت به زيارت اماكن متبركه در نجف ، كربلا، كاظمين و سامرا مشرف شوند و اين اماكن را بهتر بشناسند.
حجت الاسلام و المسليمن موحدي زائران به شركت گسترده تر در برنامه هاي تدارك ديده شده توسط بعثه مقام معظم رهبري و قرائت قرآن و خواندن ادعيه فراخواند و گفت: زائران براي بهره گيري هرچه بيشتر از فضاي معنوي دراماكن مقدسه در عراق با شعور حسيني به سرزمين عتبات مشرف شوند.
وي همچنين زائران را به زيارت با معرفت همراه با شناخت كافي توصيه و تاكيد كرد: زندگي امام حسين(ع) سراسر نور بود و نكات تربيتي ، اخلاقي ،آموزشي ، مذهبي و... آن را بايد الگو قرار دهيم.




نظرات کاربران