نجف در سوگ مادر پسران... + تصاویر نجف در سوگ مادر پسران... + تصاویر نجف در سوگ مادر پسران... + تصاویر بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
نجف در سوگ مادر پسران... + تصاویر نجف در سوگ مادر پسران... + تصاویر نجف در سوگ مادر پسران... + تصاویر نجف در سوگ مادر پسران... + تصاویر نجف در سوگ مادر پسران... + تصاویر

نجف در سوگ مادر پسران... + تصاویر

در سالروز وفات ام البنین(سلام الله علیها)، موکب های عزاداری در نجف اشرف در قالب دسته های عزاداری در حرم علوی حضور یافتند و وفات این بانوی بزرگوار را محضر امیرالمومنین علی(ع)تسلیت عرض نمودند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، ام البنين(سلام الله عليها)،مادر پسران بعد از شهادت حضرت زهرا (س) جاي خالي آن حضرت را براي فرزندان ايشان پر كرد،مادري كه در اوج شكوفايي پژمرده شد.فرزندان حضرت فاطمه(س) در اين بانوي پارسا، مادر خود را مي ديدند و رنج فقدان مادر را كمتر احساس مي كردند .
ام البنين(سلام الله عليها) فرزندان حضرت زهرا (س) را بر فرزندان خود مقدم مي داشت و بخش عمده محبت و علاقه خود را متوجه آنان مي كرد و آن را فريضه اي ديني مي شمرد .
وقتي بشير خبر شهادت فرزندانش را به وي اعلام كرد،حضرت ام البنين(س) فرمود:" فرزندان من و آنچه در زير آسمان است فداي حسينم باد" و چون بشير خبر شهادت امام حسين (ع) را به آن حضرت داد ضجه اي زد و فرمود:" اي بشير رگ قلبم را با اين خبر پاره كردي ".
اين علاقه او به امام حسين (ع) دليل كمال معنويت اوست كه آن همه دنيا را در راه مقام ولايت فراموش كرد و تنها از رهبرش سخن به ميان آورد .
مردم عراق و شهر نجف اشرف در سالروز وفات اين مادر فداكار، موكب ها و دسته هاي عزاداري بر پا كرده و براي آن حضرت عزاداري نمودند.


| شناسه مطلب: 66885




نجف ام البنين



مطالب مرتبط

نظرات کاربران