آیت الله مکارم: ائتلاف آستان‌های مقدس نقشه‌های تفرقه انگیز دشمنان را خنثی می‌کند آیت الله مکارم: ائتلاف آستان‌های مقدس نقشه‌های تفرقه انگیز دشمنان را خنثی می‌کند آیت الله مکارم: ائتلاف آستان‌های مقدس نقشه‌های تفرقه انگیز دشمنان را خنثی می‌کند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
آیت الله مکارم: ائتلاف آستان‌های مقدس نقشه‌های تفرقه انگیز دشمنان را خنثی می‌کند آیت الله مکارم: ائتلاف آستان‌های مقدس نقشه‌های تفرقه انگیز دشمنان را خنثی می‌کند آیت الله مکارم: ائتلاف آستان‌های مقدس نقشه‌های تفرقه انگیز دشمنان را خنثی می‌کند آیت الله مکارم: ائتلاف آستان‌های مقدس نقشه‌های تفرقه انگیز دشمنان را خنثی می‌کند آیت الله مکارم: ائتلاف آستان‌های مقدس نقشه‌های تفرقه انگیز دشمنان را خنثی می‌کند

آیت الله مکارم: ائتلاف آستان‌های مقدس نقشه‌های تفرقه انگیز دشمنان را خنثی می‌کند

آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید گفت: ائتلاف و همکاری آستان های مقدس جهان اسلام می تواند مردم را هرچه بیشتر حول محور معرفت اهل بیت(ع) متحد کرده و نقشه های تفرقه برانگیز دشمنان را خنثی کند.

به گزارش ايرنا، آيت الله مكارم شيرازي در ديدار نمايندگان اعتاب مقدس جهان اسلام شركت كننده در سومين نشست هم انديشي نمايندگان آستان هاي مقدس در قم، افزود: دشمنان شيعيان با هم متحد شده اند و آمريكايي ها مساله ناتوي عربي را پيشنهاد داده اند تا همان آتش افروزي ها در سوريه، بحرين و يمن را در ديگر نقاط نيز انجام دهند.
وي با بيان اين كه همكاري و هماهنگي ميان خادمان آستان هاي مقدس جهان اسلام، ابتكاري ارزشمند و مبارك است، اظهار داشت: كارهاي فردي اثر چنداني ندارد و كارهاي جمعي بسيار موثر است، از اين رو اين هماهنگي و ائتلاف مي تواند مبدا حركت هاي جديد و بركت هاي بسياري به نفع پيروان مكتب اهل بيت(ع) باشد.
آيت الله مكارم شيرازي، عتبات عاليات و قبور مطهر ائمه اطهار(ع) را سرمايه اي ارزشمند دانست و گفت: ديگران اين سرمايه را ندارند و مي خواهند كه اين سرمايه را از تشيع بگيرند، اما با همه تلاش ها و دسيسه هاي آنها، ابراز علاقه و ارادت شيعيان به مضجع هاي شريف ائمه اطهار(ع) بيشتر مي شود.
وي با بيان اين كه مكتب عاشورا و استقلال علماي شيعه، 2 ثروت ارزشمند براي شيعيان است، اظهار داشت: خداوند متعال به بركت ائمه اطهار(ع) سرمايه هاي ارزشمندي در اختيار ما قرار داده است كه نمونه آن را در اربعين حسيني مي بينيم كه چگونه بدون هيچگونه تبليغات، ميليون ها انسان از سرتاسر جهان در كربلاي حسيني جمع مي شوند و همه بايد قدر اين نعمت و سرمايه ارزشمند را بدانيم.
اين مرجع تقليد بر ضرورت توجه به مباحثي همچون اخلاق و تربيت اسلامي در كنار زيارت تاكيد كرد و گفت: از نشانه هاي قبولي زيارت زائران، تغيير و تحول در معرفت، شناخت و رفتار است كه بايد به سمت و سوي ديني و اسلامي شدن باشد.
وي در پايان با بيان اين كه جهاد در راه خداوند در هر عرصه اي همراه با اخلاص منجربه سعادت انسان مي شود گفت: خداوند متعال كه بر همه چيز قادر و عالم است، هدايت به معناي رسيدن به مطلوب را به اخلاص و جهاد مشروط كرده است.
سومين نشست هم انديشي نمايندگان اعتاب مقدس جهان اسلام، روزهاي شنبه و يكشنبه 21 و 22 اسفندماه جاري به ميزباني آستان مقدس حضرت معصومه(س) برگزار شد.


| شناسه مطلب: 66895




عتبات مكارم شيرازي



نظرات کاربران