حماس: رژیم صهیونیستی را به رسمیت نخواهیم شناخت حماس: رژیم صهیونیستی را به رسمیت نخواهیم شناخت حماس: رژیم صهیونیستی را به رسمیت نخواهیم شناخت بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
حماس: رژیم صهیونیستی را به رسمیت نخواهیم شناخت حماس: رژیم صهیونیستی را به رسمیت نخواهیم شناخت حماس: رژیم صهیونیستی را به رسمیت نخواهیم شناخت حماس: رژیم صهیونیستی را به رسمیت نخواهیم شناخت حماس: رژیم صهیونیستی را به رسمیت نخواهیم شناخت

حماس: رژیم صهیونیستی را به رسمیت نخواهیم شناخت

«اسماعیل رضوان» عضو برجسته حماس شامگاه دوشنبه گفت: حماس تشکیل کشور مستقل فلسطینی در مرزهای سال 1967 را بدون آن که رژیم صهیونیستی را به رسمیت بشناسد، می پذیرد.

[factimage()] http://img8.irna.ir/1395/13951223/82463539/82463539-71480975.jpg [imagetitle()] [factimageend()] به گزارش خبرگزاري آناتولي تركيه، رضوان كه در يك همايش سياسي در خصوص رد انديشه ورود نيروهاي بين المللي به نوار غزه سخن مي گفت، تصريح كرد: حماس ورود نيروهاي خارجي به غزه را نمي پذيرد.
وي افزود: هدف از ورود نيروهاي بين المللي به نوار غزه، فرار از واقعيت جديد و اعطاي حق ملت فلسطين است كه مقاومت در غزه ايجاد كرده است.
اين عضو برجسته حماس با اشاره به اين كه اين گروه به صورت مطلق مذاكرات سياسي با اسرائيل را رد مي كند، افزود: مذاكرات با اشغالگران اسرائيلي مردود است و اين گفت و گو به شكست و به بن بست رسيده است.
صحبت هاي اين مقام ارشد حماس درحالي مطرح مي شود كه برخي رسانه هاي رژيم صهيونيستي 10 اسفندماه اعلام كردند كه نتانياهو در جريان سفرش به استراليا و در گفت وگو با وزير امورخارجه اين كشور درباره درگيري هاي اسرائيل - فلسطين ايده سلطه كامل ارتش رژيم صهيونيستي بر كرانه غربي و محدود بودن تشكيلات خودگردان را مطرح كرده است.
براساس اين گزارش ها، وي در باره غزه هم گفته بود كه بهتر است درباره جايگزين هاي امنيتي از طريق اعزام نيروهاي بين المللي به اين منطقه صحبت كرد.
نتانياهو در اين گفت و گوها پيشنهاد پايان درگيري ها، به شرط سلطه امنيتي بر كرانه باختري رود اردن به عنوان شرطي ضروري را مطرح كرده است.
نتانياهو ادعا كرده است: «فلسطينيان بايد وجود اسرائيل را به عنوان كشوري براي ملت يهود بدون توجه به مساله مرزي به رسميت بشناسند.»


| شناسه مطلب: 66896




فلسطين



نظرات کاربران