صهیونیستها تخریب منازل فلسطینیان را شتاب می‌بخشند صهیونیستها تخریب منازل فلسطینیان را شتاب می‌بخشند صهیونیستها تخریب منازل فلسطینیان را شتاب می‌بخشند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
صهیونیستها تخریب منازل فلسطینیان را شتاب می‌بخشند صهیونیستها تخریب منازل فلسطینیان را شتاب می‌بخشند صهیونیستها تخریب منازل فلسطینیان را شتاب می‌بخشند صهیونیستها تخریب منازل فلسطینیان را شتاب می‌بخشند صهیونیستها تخریب منازل فلسطینیان را شتاب می‌بخشند

صهیونیستها تخریب منازل فلسطینیان را شتاب می‌بخشند

رژیم صهیونیستی در روزهای آتی لایحه‌ای در کنست به تصویب خواهد رساند تا تخریب منازل فلسطینیان را شتاب بخشیده و ساختمان‌سازی بدون مجوز را بیش از گذشته مورد بازخواست قرار دهد.

به گزارش imemc، يك سازمان حقوق بشر در سرزمين‌هاي اشغالي فلسطين افشاء كرده كه نتانياهو نخست وزير رژيم صهيونيستي دستور داده تخريب منازل فلسطينيان با شتاب بيشتري انجام شود.
مركز مساوات، يك مركز حمايت از شهروندان عرب در سرزمين‌هاي اشغالي فلسطين طي صدور بيانيه‌اي گفت: لايحه‌اي كه قرار است در روزهاي آتي يعني 20 مارس 2017 در كنست به تصويب نهايي برسد تخريب منازل فلسطينيان را شتاب بخشيده و ساخت مسكن و ساختمان‌سازي بدون مجوز را بيش از گذشته مورد بازخواست قرار خواهد داد.
اين سازمان اظهار داشت كه رژيم اسرائيل عمدا حاضر به صدور مجوز ساختمان‌سازي براي اعراب فلسطيني در سرزمين‌هاي اشغالي نيست و در نتيجه مردم فلسطين چاره‌اي به جز ساختمان‌سازي بدون مجوز در املاكي را كه روزي به خودشان تعلق داشته را ندارند.
اين مركز حقوق بشر همچنين گفت: اين لايحه توسط دفتر نتانياهو صادر شده است. و انتظار مي‌رود كه 16 مارس به طور اوليه به تصويب برسد.
مركز مساوات با توضيح اينكه چگونه مقامات اشغالگر اسرائيلي گسترش جوامع عرب را محدود كرده‌اند گفت: رژيم اسرائيل از سال تصرف فلسطين در 1948 تاكنون زمين‌هاي وسيع و خدمات برنامه‌ريزي گسترده‌اي را براي اسكان بيش از 600 گروه و اجتماعات يهودي اختصاص داده است، و در مقابل حتي 1 محله عرب‌نشين را هم ارتقاء نداده است و تنها اجتماعات عربي كه ايجاد كرده 7 محله باديه نشين بوده كه هدف آن نيز كنترل و سلطه روي اعراب بوده است. در اين ميان اسرائيل حاضل به پذيرش و به رسميت شناختن هيچ يك از روستاهاي كنوني اعراب كه مدت‌هاي طولاني وجود داشته‌اند نيست.


| شناسه مطلب: 66927




فلسطين



نظرات کاربران