آخرین وضعیت امنیتی در کربلا و نجف برای زائران نوروزی آخرین وضعیت امنیتی در کربلا و نجف برای زائران نوروزی آخرین وضعیت امنیتی در کربلا و نجف برای زائران نوروزی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
آخرین وضعیت امنیتی در کربلا و نجف برای زائران نوروزی آخرین وضعیت امنیتی در کربلا و نجف برای زائران نوروزی آخرین وضعیت امنیتی در کربلا و نجف برای زائران نوروزی آخرین وضعیت امنیتی در کربلا و نجف برای زائران نوروزی آخرین وضعیت امنیتی در کربلا و نجف برای زائران نوروزی

آخرین وضعیت امنیتی در کربلا و نجف برای زائران نوروزی

سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کربلا گفت: طبق آمار اعلامی سازمان حج و زیارت حدود 120 هزار نفر در فاصله 25 اسفند تا 15 فروردین از طریق شمسا عازم عتبات خواهند شد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، ميرمسعود حسينيان سركنسول جمهوري اسلامي ايران در كربلا گفت: طبق آمار اعلامي سازمان حج و زيارت حدود 120 هزار زائر نوروزي در فاصله 25 اسفند تا 15 فروردين از طريق شمسا عازم عتبات خواهند شد.
وي ادامه داد: با حضور تقريبي يك و نيم برابري زائران آزاد پيش بيني مي شود كه حداقل 250 تا 300 هزار زائر در روزهاي آينده در عتبات حضور پيدا كنند.
حسينيان افزود: طبعا پيش بيني مي‌شود با كاهش مسافرت هموطنانمان به سوريه، تركيه و عربستان سعودي، تعداد زوار عتبات افزايش يابد.
سركنسول جمهوري اسلامي ايران در كربلا با بيان اينكه در كربلا ونجف امنيت خوبي برقرار است و اميدواريم به كمك و امداد ائمه مشكلي پيش نخواهد آمد. اظهار داشت: در مجموع مراكز زيارتي كربلا و نجف اشرف امنيت دارند و مشكل خاصي در اين زمينه وجود ندارد، گرچه در مورد سامرا بايد رعايت احتياط شده و نظر مسئولين مربوطه رعايت شود.
وي در خاتمه عنوان كرد: هرچه ميزان پيروزي رزمندگان در موصل و... در مقابله با تكفيري ها بيشتر مي شود احتمال افزايش مشكلات وجود دارد ولي با هوشياري مقامات امنيتي ، شهرهاي زيارتي عراق از درصد بالايي از امنيت برخوردار هستند.




نظرات کاربران