استقبال چشمگیر بانوان از فعالیت خواهران مبلغه در عتبات استقبال چشمگیر بانوان از فعالیت خواهران مبلغه در عتبات استقبال چشمگیر بانوان از فعالیت خواهران مبلغه در عتبات بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
استقبال چشمگیر بانوان از فعالیت خواهران مبلغه در عتبات استقبال چشمگیر بانوان از فعالیت خواهران مبلغه در عتبات استقبال چشمگیر بانوان از فعالیت خواهران مبلغه در عتبات استقبال چشمگیر بانوان از فعالیت خواهران مبلغه در عتبات استقبال چشمگیر بانوان از فعالیت خواهران مبلغه در عتبات

استقبال چشمگیر بانوان از فعالیت خواهران مبلغه در عتبات

حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی در توضیح طرح حضور خواهران مبلغه در عتبات عالیات گفت: در طول یک سالی که از اجرای این طرح می گذرد، خواهران مبلغه با هدف پاسخگویی به سوالات و شبهات خواهران زائر در کربلا فعالیت می کنند.

به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلا مسئول دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در كشور عراق با بيان اينكه خواهران مبلغه در روزهاي شنبه تا پنج شنبه پذيراي مراجعات و سوالات زائران خواهر هستند، از جمله ويژگي هاي اين خواهران مبلغه را مردم داري، حسن معاشرت، داشتن سوابق تبليغي، توان مشاوره، و تسلط در احكام و تفهيم مسائل شرعيه ذكر كرد.
حجت الاسلام والمسلمين نجفي روحاني با اشاره به آموزش ملزومات سفر در حوزه هاي اعتقادي، احكام فقهي و بهداشتي به بانوان افزود: خواهران مبلغه وظيفه تصحيح قرائت نماز، پاسخگويي به شبهات اعتقادي و سوالات شرعي، بيان نكات تاريخي و مشاوره را دارند.
مسئول دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در كشور عراق خاطرنشان كرد: خواهران مبلغه همچنين وظيفه اطلاع رساني يك سري بايدها و نبايدهاي سفر را بر عهده داشته و در جهت معرفت افزايي زائران در محورهاي معرفتي، تربيتي و سياسي تمام تلاش خود را به كار مي گيرند.
وي استقبال از اين طرح را بسيار خوب توصيف كرد و گفت: طبق بررسي ها بيشترين مراجعات در زمينه پاسخ به احكام شرعي و مسائل اعتقادي بوده است.
وي در باره نحوه فعاليت خواهران مبلغه اضافه كرد: اين خواهران صبح ها نيم ساعت قبل از اذان صبح، در حين برگزاري مراسم بعثه مقام معظم رهبري در حرم مطهر حضرت سيدالشهدا (ع) و نيم ساعت پس از اين مراسم در جنب قتلگاه آماده پاسخگويي به سوالات بانوان زائر هستند.
وي افزود: آنها قبل و بعد از مراسم بعثه و هنگام اقامه نماز مغرب و عشاء در محل سرداب علقمي حرم حضرت عباس(ع) نيز حضور دارند. همچنين از ساعت 9:30 صبح نيم ساعت قبل از آغاز مراسم روايتگري در خيمه گاه حسيني پاسخگوي مراجعات هستند و هر روز ظهر نيز در يكي از هتل هاي كربلا مستقر مي شوند.


| شناسه مطلب: 66935




كربلا عتبات مبلغه



مطالب مرتبط

نظرات کاربران