باران، هوای کربلا راعطرآگین کرد باران، هوای کربلا راعطرآگین کرد باران، هوای کربلا راعطرآگین کرد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
باران، هوای کربلا راعطرآگین کرد باران، هوای کربلا راعطرآگین کرد باران، هوای کربلا راعطرآگین کرد باران، هوای کربلا راعطرآگین کرد باران، هوای کربلا راعطرآگین کرد

باران، هوای کربلا راعطرآگین کرد

بارش باران رحمت الهی حال و هوای خاصی به حرم مطهر حضرت امام حسین(علیه السلام)، حرم مطهر حضرت عباس(علیه السلام) و اماکن مقدسه در کربلای معلا بخشیده است.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلا بارش پراكنده باران كه روز امروز صبح در كربلاي معلا آغاز شده بود، هواي اين شهر مقدس را مطبوع و عطر مشام نوازي را در فضا حاكم كرده است.
همچنين بارش باران سبب شد تا زائرين و مردم كربلا به خيابان‌ها بيايند و علاوه بر استفاده از اين هواي بهاري عكس يادگاري در بين الحرمين بگيرند.
بارش رحمت الهي علاوه بر بهاري كردن هواي غبار آلود چند روز گذشته موجبات خوشحالي مردم به ويژه زائران ايراني را فراهم كرده است.
در چند روز گذشته شرايط جوي كشور عراق به ويژه در شهرهاي زيارتي نجف و كربلا با گردو غبار غليظ در برخي ساعات بود كه از شب گذشته با ورود سامانه بارشي هوا مقداري خنك تر شده و از صبح امروز آسمان كربلا وضعيت بارشي به خود گرفته است.
دماي هواي هم اكنون شهر كربلا 16 درجه سانتيگراد و رطوبت هوا نيز به 50 درصد رسيده و سرعت باد 19 كيلومتر بر ساعت است.


| شناسه مطلب: 66938




كربلا



نظرات کاربران