میثاق با شهدای منا در پنج‌شنبه آخر سال میثاق با شهدای منا در پنج‌شنبه آخر سال میثاق با شهدای منا در پنج‌شنبه آخر سال بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
میثاق با شهدای منا در پنج‌شنبه آخر سال میثاق با شهدای منا در پنج‌شنبه آخر سال میثاق با شهدای منا در پنج‌شنبه آخر سال میثاق با شهدای منا در پنج‌شنبه آخر سال میثاق با شهدای منا در پنج‌شنبه آخر سال

میثاق با شهدای منا در پنج‌شنبه آخر سال

امروز پنج‌شنبه آخر سال است؛ به رسم گذشتگان در این روز آنان که هستند از آنان که نیستند با ذکر صلوات و فاتحه یاد می‌کنند‌. امروز نیز از شهدای منا و مسجدالحرام سال 94 گرفته تا شهدای حج خونین سال 66 ، شهدای آتش‌نشان و شهدای مدافع حرم یاد می‌کنیم.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، امروز پنج‌شنبه آخر سال است؛ به رسم گذشتگان در اين روز آنان كه هستند از آنان كه نيستند با ذكر صلوات و فاتحه ياد مي‌كنند‌. از پدر و مادر، نزديكان و آناني كه تا ديروز در كنار ما بودند و حالا نيستند.
امروز از شهداي منا و مسجدالحرام سال 94 گرفته تا شهداي حج خونين سال 66 ، شهداي آتش‌نشان و شهداي مدافع حرم ياد مي‌كنيم. در اين ميان به خصوص ياد مي‌كنيم از بيش از 40 شهيد ايراني كه در مقبرة الشهداي مكه مكرمه آرميده‌اند. تصاوير ذيل قبور اين لاله‌هاي سپيد در قبرستان مكه مكرمه را به نمايش گذاشته است.
براي مشاهده وبگاه شهداي منا اينجا را كليك نماييد.


| شناسه مطلب: 66944




منا



نظرات کاربران