دیدارمسئول دفتر نمایندگی بعثه در نجف با تولیت آستان علوی دیدارمسئول دفتر نمایندگی بعثه در نجف با تولیت آستان علوی دیدارمسئول دفتر نمایندگی بعثه در نجف با تولیت آستان علوی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دیدارمسئول دفتر نمایندگی بعثه در نجف با تولیت آستان علوی دیدارمسئول دفتر نمایندگی بعثه در نجف با تولیت آستان علوی دیدارمسئول دفتر نمایندگی بعثه در نجف با تولیت آستان علوی دیدارمسئول دفتر نمایندگی بعثه در نجف با تولیت آستان علوی دیدارمسئول دفتر نمایندگی بعثه در نجف با تولیت آستان علوی

دیدارمسئول دفتر نمایندگی بعثه در نجف با تولیت آستان علوی

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در نجف اشرف در دیدار با تولیت آستان مقدس علوی ضمن تشکر و قدردانی از تعامل و همکاری صمیمانه عوامل این عتبه در اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی بعثه ، در خصوص راهکارهای توسعه این همکاری ها تبادل نظر کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج، حجت الاسلام و المسلمين سيد جعفر علم الهدي مسئول دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در نجف اشرف با اشاره به عشق و علاقه مردم ايران به زيارت اماكن مقدسه در نجف، كربلا ، سامرا و كاظمين، افزود: معرفت افزايي زائران با سيره اهل بيت عليهم السلام در اولويت برنامه هاي فرهنگي بعثه مقام معظم رهبري قرار دارد و درصدد ارتقاء كيفي و كمي اين برنامه ها هستيم.
حجت الاسلام و المسلمين علم الهدي در ادامه اين ديدار به افزايش ميزان زائران ايراني در آستانه سال جديد هجري شمسي اشاره كرد و اظهار داشت: با توجه به حضور گسترده زائران ايراني در عتبات عاليات، براي تمامي آنان ويژه برنامه هاي خاصي تدارك ديده شده است.
دراين ديدار، سيد نزار حبل المتين توليت آستان مقدس علوي با اشاره به اينكه مسوولان عتبه علوي همچون گذشته آماده همكاري همه جانبه با بعثه مقام معظم رهبري در نجف هستند، اظهار داشت : به همكاري ها خود با بعثه براي خدمت به زوار واجراي برنامه هاي فرهنگي مذهبي ادامه خواهيم داد و براي توسعه اين همكاري ها در زمينه هاي مختلف از هيچ كوششي دريغ نخواهيم كرد .
وي افزود: الحمد لله ما هيچ مشكلي با زائرين ايراني نداريم و رضايت كامل حاصل است . دينداري ، عشق به زيارت و نظم و انضباط از ويژگي هاي زائران ايراني است و همواره به عنوان الگو و نمونه موفق براي ساير زائران مطرح هستند.




نظرات کاربران