برگزاری جلسه هماهنگی بعثه عراق برگزاری جلسه هماهنگی بعثه عراق برگزاری جلسه هماهنگی بعثه عراق بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
برگزاری جلسه هماهنگی بعثه عراق برگزاری جلسه هماهنگی بعثه عراق برگزاری جلسه هماهنگی بعثه عراق برگزاری جلسه هماهنگی بعثه عراق برگزاری جلسه هماهنگی بعثه عراق

برگزاری جلسه هماهنگی بعثه عراق

جلسه هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق با حضور جمعی از مسئولان بخش های مختلف بعثه مقام معظم رهبری در کربلا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از كربلا، در اين جلسه، برنامه ريزي مدون به منظور بهره مندي زائران از برنامه هاي متنوع معنوي در اين نشست مورد تاكيد قرار گرفت و تدابيري در خصوص چگونگي برگزاري جشن ميلاد حضرت فاطمه زهرا (س) اتخاذ شد.
در جلسه هماهنگي بعثه مقام معظم رهبري در كربلاي معلا حجت الاسلام والمسلمين نجفي روحاني با استناد به حديثي قلب را حرم خدا دانست و كربلا را قطعه اي از بهشت خواند و گفت: براي وارد شدن در بهشت، قلب سليم لازم است.
وي در ادامه افزود: خداوند بيش از آنكه به ظاهر و صورت هاي انسانها نگاه كند، در دل انسان تجلي مي كند و نظر به آن مي نمايد و ما بايد دل را كه حرم خداست از همه زشتي ها و آلودگي ها پاك نگه داريم.
وي از همكاران خواست تا با گشاده رويي و برخورد كريمانه با ارباب رجوع براي رهبري زينت باشند و از هر گونه رفتاري كه با شأن و جايگاه بعثه منافات دارد خود داري نمايند.
مسئول نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در عراق نظم و انضباط و تلاش و كوشش را از مولفه هاي موفقيت خواند و اظهار داشت: براي مامورين بعثه كار كردن براي زائر در عرصه فرهنگي عمده و اصالت دارد و بايد خدمت به زائرين را اولويت بر همه كارها قرار دهند.


| شناسه مطلب: 66981




عتبات بعثه



نظرات کاربران