زائران ایرانی در لحظات تحویل سال نو در سامرا زائران ایرانی در لحظات تحویل سال نو در سامرا زائران ایرانی در لحظات تحویل سال نو در سامرا بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
زائران ایرانی در لحظات تحویل سال نو در سامرا زائران ایرانی در لحظات تحویل سال نو در سامرا زائران ایرانی در لحظات تحویل سال نو در سامرا زائران ایرانی در لحظات تحویل سال نو در سامرا زائران ایرانی در لحظات تحویل سال نو در سامرا

زائران ایرانی در لحظات تحویل سال نو در سامرا

زائرین مضجع شریف علی بن محمد الهادی و امام حسن عسکری (علیهم السلام)، در زادگاه حجت خدا در روی زمین، سال جدید را آغاز کردند.

به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج،اين مراسم با قرائت قرآن كريم آغاز شد و سپس با دعاي توسل و مداحي مداحان اهل بيت در جمع زائرين مضجع شريف علي بن محمد الهادي و امام حسن عسكري (عليهم السلام)، در زادگاه حجت خدا در روي زمين، ادامه يافت.
همچنين سخنران اين مراسم، با بيان اينكه اميرالمؤمنين مي فرمايد:«هر نفسي كه هر كس مي كشد يك قدم به مرگ نزديك تر مي شود.» گفت: حال اگر محاسبه كنيم در يك سال بيش از 8ميليون قدم به مرگ نزديك شده ايم و لذا بايد از فرصت ها استفاده كنيم.
در آغاز سال تحويل همه زائرين با قرائت دعاي تحويل سال در جوار امامين عسكريين عليهم السلام سال جديد را با عطر و بوي امامان معصوم شروع كردند.


| شناسه مطلب: 67025




سامرا سال



نظرات کاربران