میزبانی عتبه حسینی از زائران ایرانی در مدرن ترین زائرسرای کربلا میزبانی عتبه حسینی از زائران ایرانی در مدرن ترین زائرسرای کربلا میزبانی عتبه حسینی از زائران ایرانی در مدرن ترین زائرسرای کربلا بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
میزبانی عتبه حسینی از زائران ایرانی در مدرن ترین زائرسرای کربلا میزبانی عتبه حسینی از زائران ایرانی در مدرن ترین زائرسرای کربلا میزبانی عتبه حسینی از زائران ایرانی در مدرن ترین زائرسرای کربلا میزبانی عتبه حسینی از زائران ایرانی در مدرن ترین زائرسرای کربلا میزبانی عتبه حسینی از زائران ایرانی در مدرن ترین زائرسرای کربلا

میزبانی عتبه حسینی از زائران ایرانی در مدرن ترین زائرسرای کربلا

آستان قدس حسینی به مناسبت فرا رسیدن نوروز با دعوت از جمعی از زائران ایرانی، پذیرای آنان در مدرن ترین شهرک ویژه زائرین بود.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلا، آستان قدس حسيني به مناسبت فرا رسيدن نوروز با دعوت از جمعي از زائران ايراني از جمله نيروهاي ستاد بازسازي و خانواده هايشان، پذيراي آنان در مدرن ترين شهرك ويژه زائرين (شهرك سيد الاوصياء) بود.
در اين ضيافت كه با حضور تعداد كثيري از زائران عراقي و ايراني انجام شد، جمعي از مسئولان عتبه حسيني و عباسي، مسئولان كشوري و لشگري عراق، نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در عراق، نمايندگي حج و زيارت، شركت شمسا و ستاد بازسازي عتبات حضور داشتند.
همچنين دراين ضيافت حجت الاسلام والمسلمين عبدالمهدي كربلايي، نماينده آيت الله سيستاني و امام جمعه كربلاي معلا، به همراه مسئولان بازديدي از اين شهرك داشت.
شهرك "سيد الاوصياء" بزرگترين شهرك از نظر مساحت و تعداد ساختمان براي زائران است كه متعلق به آستان مقدس حسيني است.
اين شهرك مشتمل بر يك مسجد به مساحت ۱۲۰۰ مترمربع، يك مركز بهداشتي در دو طبقه، ساختمان اداري، مهمانسرا به مساحت ۱۴۰۰ متر مربع و رستوراني به مساحت ۵۰۰ متر، سرويس‌هاي بهداشتي و حمام، ۲۲۰ آپارتمان مسكوني و بوستان است.
همچنين، اين شهرك داري ۱۱ سالن ويژه استراحت و خواب زائران است كه مساحت هريك از آن‌ها به ۸۰۰ متر مي‌رسد و در دو طبقه ساخته شده است.


| شناسه مطلب: 67031




زائرين شهرك



نظرات کاربران