اینجا، جوانه ها شکوفه می زنند اینجا، جوانه ها شکوفه می زنند اینجا، جوانه ها شکوفه می زنند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اینجا، جوانه ها شکوفه می زنند اینجا، جوانه ها شکوفه می زنند اینجا، جوانه ها شکوفه می زنند اینجا، جوانه ها شکوفه می زنند اینجا، جوانه ها شکوفه می زنند

اینجا، جوانه ها شکوفه می زنند

یکی از برنامه‌های جذاب و پرطرفدار فرهنگی که همزمان با آغاز اعزام کاروان‌های نوروزی عتبات در خیمه گاه حسینی روزانه برگزار می‌شود، برنامه«جنگ جوانه ها» ویژه زائران خردسال است که با استقبال گسترده کودکان و خانواده‌های آنها مواجه شده است.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلا، اين روزها با حضور انبوه و پرشمار زائران ايراني در عتبات عاليات برنامه‌هاي متنوع فرهنگي براي گروه‌هاي مختلف زائران در كربلا برگزار مي‌شود.
جنگ جوانه ها عنوان برنامه اي ويژه زائران كودك و نوجوان 6 تا 11 سال است كه از روز جمعه 20 اسفندماه آغاز شده و تا 20 فروردين به صورت روزانه از ساعت 16 عصر در خيمه‌گاه امام حسين (عليه السلام) اجرا مي‌شود.
يكي از برنامه‌هاي جذاب و پرطرفدار فرهنگي كه همزمان با آغاز اعزام كاروان‌هاي نوروزي عتبات در خيمه گاه حسيني روزانه برگزار مي‌شود، برنامه«جنگ جوانه ها» ويژه زائران خردسال است كه با استقبال گسترده كودكان و خانواده‌هاي آنها مواجه شده است.
اجراي اين برنامه را حجت الاسلام سيد حميد درخشان از شاگردان حجت الاسلام والمسلمين راستگو و از مبلغان حوزه علميه برعهده دارد كه با روايت‌هاي زيبا و ظريف به زبان كودكانه از واقعه عاشورا و سيره اهل بيت(عليه السلام) جوانه‌هاي حسيني را با معارف و پيام‌هاي نهضت امام حسين(ع) آشنا مي‌كند.
روند اين برنامه به نحوي است كه شركت كنندگان در ابتداي ورود به خيمه‌گاه شال سبز دريافت مي‌كنند و همه با اين نشان حسيني در جلسه حاضر مي‌شود و در ادامه كارشناس برنامه با طرح سوالات ديني با محوريت بيان نكات ظريف اخلاقي و تربيتي براي كودكان و اهداء جوايزي به آنان در طول برگزاري برنامه، فضاي صميمي را براي انتقال و دريافت پيام‌هاي آن ايجاد مي‌كند.


| شناسه مطلب: 67033




كربلا



نظرات کاربران