اولین دعای کمیل سال جدید در خیمه گاه زمزمه شد اولین دعای کمیل سال جدید در خیمه گاه زمزمه شد اولین دعای کمیل سال جدید در خیمه گاه زمزمه شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اولین دعای کمیل سال جدید در خیمه گاه زمزمه شد اولین دعای کمیل سال جدید در خیمه گاه زمزمه شد اولین دعای کمیل سال جدید در خیمه گاه زمزمه شد اولین دعای کمیل سال جدید در خیمه گاه زمزمه شد اولین دعای کمیل سال جدید در خیمه گاه زمزمه شد

اولین دعای کمیل سال جدید در خیمه گاه زمزمه شد

مراسم اولین دعای کمیل سال 96 با حضور خیل مشتاقان زائران حسینی در خیمه گاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلا نخستين آيين دعاي روحبخش دعاي كميل در سال جديد در فضايي آكنده به محبت امام مهرباني و عشق راستين به ولايت با مشاركت پرشكوه زائران ايراني در كربلا برگزار شد.
حضور هزاران زائر ايراني در اين مراسم و فضاي معنوي حاكم بر آن جلوه زيبايي از دلدادگي عاشقان اهل بيت به رسالت و ولايت را به نمايش گذاشته بود.
امشب ملكوتيان در آسمان كربلا با زمينيان دلها را گره زدند و بر مظلوميت حسين (ع) و برادرش و شهداي كربلا گريستند و گرد نشسته بر ديوارهاي خيمه گاه را با اشك شوق شستند.
اين مراسم پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا در محل خيمه گاه حسيني با قرائت قرآن آغاز شد و پس از آن ذاكر اهل بيت حاج اسدالله عرب سرخي به قرائت دعاي كميل پرداخت.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران