تاکنون بیش از ۶.۵ میلیون زائر و مسافر وارد مشهد شده‌اند تاکنون بیش از ۶.۵ میلیون زائر و مسافر وارد مشهد شده‌اند تاکنون بیش از ۶.۵ میلیون زائر و مسافر وارد مشهد شده‌اند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تاکنون بیش از ۶.۵ میلیون زائر و مسافر وارد مشهد شده‌اند تاکنون بیش از ۶.۵ میلیون زائر و مسافر وارد مشهد شده‌اند تاکنون بیش از ۶.۵ میلیون زائر و مسافر وارد مشهد شده‌اند تاکنون بیش از ۶.۵ میلیون زائر و مسافر وارد مشهد شده‌اند تاکنون بیش از ۶.۵ میلیون زائر و مسافر وارد مشهد شده‌اند

تاکنون بیش از ۶.۵ میلیون زائر و مسافر وارد مشهد شده‌اند

سخنگوی ستاد خدمات سفر خراسان رضوی، از ورود شش میلیون و 516 هزار و 694 نفر زائر به این استان در 10 روز گذشته خبر داد که در مقایسه با سال گذشته 12 درصد رشد داشته است.

به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج از مشهد مقدس، مهدي فروزان با اعلام اين خبر اظهار داشت: آمار ورودي مسافران از 25 اسفندماه سال گذشته تا چهارم فروردين‌ماه امسال به استان از طريق حمل‌ونقل جاده‌اي، 575 هزار و 832 نفر بوده است كه سهم 8.8 درصدي از كل مسافران را به خود اختصاص داده و در مقايسه با سال گذشته 6 درصد رشد دارد.
وي آمار ورودي زائران و مسافران از طريق فرودگاه بين‌المللي شهيد هاشمي نژاد در 10 روز گذشته را 148 هزار 941 نفر ذكر كرد كه در مقايسه با سال گذشته 19 درصد افزايش دارد و 2.3 درصد از كل مسافران ورودي در اين مدت را به خود اختصاص داده است.
مديركل هماهنگي امور رفاهي زائران و سخنگوي ستاد خدمات سفر خراسان رضوي، سهم مسافران ريلي ورودي از 25 اسفندماه سال گذشته تا چهارم فروردين‌ماه امسال را از مجموع مسافران، سه درصد اعلام كرد و افزود: 195 هزار و 845 نفر در 10 روز گذشته از طريق راه‌آهن به اين استان آمدند كه در مقايسه با سال گذشته 30 درصد كاهش دارد.
فروزان ادامه داد: پنج ميليون و 596 هزار و 76 نفر نيز از طريق وسايط نقليهٔ شخصي به استان وارد شدند كه 85.9 درصد از سهم مسافران ورودي را به خود اختصاص داده‌اند و در مقايسه با سال گذشته 15 درصد رشد دارد.
سخنگوي ستاد خدمات سفر خراسان رضوي، همچنين از ورود سه ميليون 930 هزار و 364 نفر زائر به مشهد مقدس در 10 روز گذشته خبر داد كه در مقايسه با سال گذشته 11 درصد رشد دارد.
فروزان اظهار داشت: آمار ورودي مسافران از 25 اسفندماه سال گذشته تا چهارم فروردين‌ماه امسال به مشهد از طريق حمل‌ونقل جاده‌اي، 416 هزار و 735 نفر بوده است كه سهم 10.6 درصدي از كل مسافران را به خود اختصاص داده و در مقايسه با سال گذشته دو درصد كاهش دارد.
وي آمار ورودي زائران و مسافران از طريق فرودگاه بين‌المللي شهيد هاشمي نژاد در 10 روز گذشته را 148 هزار 907 نفر و سهم مسافران ريلي ورودي را از مجموع مسافران، پنج درصد اعلام كرد و افزود: دراين مدت 195 هزار و 845 نفر از طريق راه‌آهن وارد مشهد شدند كه در مقايسه با سال گذشته 30 درصد كاهش دارد.
فروزان ادامه داد: سه ميليون و 168 هزار و 877 نفر نيز از طريق وسايط نقليهٔ شخصي به مشهد مقدس آمدند كه 80.6 درصد از سهم مسافران ورودي را به خود اختصاص داده‌اند و در مقايسه با سال گذشته 16 درصد رشد دارد.


| شناسه مطلب: 67052




مسافران مشهد زائر



مطالب مرتبط

نظرات کاربران