جلسه هفتگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق برگزار شد جلسه هفتگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق برگزار شد جلسه هفتگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق برگزار شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
جلسه هفتگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق برگزار شد جلسه هفتگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق برگزار شد جلسه هفتگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق برگزار شد جلسه هفتگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق برگزار شد جلسه هفتگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق برگزار شد

جلسه هفتگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق برگزار شد

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق در جلسه هفتگی از کارکنان بعثه در برگزاری منظم و باشکوه برنامه های ایام میلاد حضرت زهرا(س) و تحویل سال نو تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلا، حجت الاسلام والمسلمين نجفي روحاني در اين جلسه با تقدير از برنامه هاي برگزار شده در هفته ابتداي سال جديد گفت: خدا را شكر جلسات بعثه با استقبال خيلي خوبي مواجه شده و برقراري نظم و انضباط در اين جلسات ستودني است و ما بايد با همپوشاني و همدلي بتوانيم در اين ايام پر ازدحام برنامه ها را به بهترين نحو پيش ببريم.
حجت اسلام والمسلمين نجفي روحاني گفت: همه وظيفه داريم مسئوليت خود را به نحو احسن انجام دهيم و از هرگونه قصور و تقصيري خودداري كنيم.
وي ادامه داد: ما بايد بيش از وظيفه واجب خود براي زائران تلاش كرده و خاطرات شيرين و به ياد ماندني در عرصه فرهنگي و اخلاقي براي آنان خلق نماييم.
مسئول دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در عراق تصريح كرد: اخلاق خوب آن است كه در مقابل مشكلات و سلائق مختلف زائرين صبورانه، دلسوزانه و با حسن خلق امور را پيگيري نموده و زمينه استفاده حداكثري زائرين در امور زيارتي و معنوي را فراهم نماييم.
در اين جلسه حجت الاسلام والمسلمين عسگري مسئول فرهنگي بعثه نيز از فعاليت ها و برنامه هاي انجام شده و برنامه هاي ماه رجب گزارشي ارائه كرد.


| شناسه مطلب: 67060




بعثه حضرت زهرا



نظرات کاربران