حضور پرشور کودکان در مراسم عزاداری سرداب علقمی حضور پرشور کودکان در مراسم عزاداری سرداب علقمی حضور پرشور کودکان در مراسم عزاداری سرداب علقمی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
حضور پرشور کودکان در مراسم عزاداری سرداب علقمی حضور پرشور کودکان در مراسم عزاداری سرداب علقمی حضور پرشور کودکان در مراسم عزاداری سرداب علقمی حضور پرشور کودکان در مراسم عزاداری سرداب علقمی حضور پرشور کودکان در مراسم عزاداری سرداب علقمی

حضور پرشور کودکان در مراسم عزاداری سرداب علقمی

حضور کودکان در مراسم عزاداری یک نوع فعالیت اجتماعی محسوب شده و آنها وقتی شور و هیجان اجتماعی را در این مراسم می‌بینند، این شور و شعور به آنها سرایت می‌کند.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلا، مراسم عزاداري، سخنراني و سينه زني بعد از نماز مغرب و عشاء در سرداب علقمي حرم حضرت ابوالفضل (ع) از سوي بعثه مقام معظم رهبري برگزار مي‌شود.
حضور كودكان در مراسم عزاداري يك نوع فعاليت اجتماعي محسوب شده و آنها وقتي شور و هيجان اجتماعي را در اين مراسم مي‌بينند، اين شور و شعور به آنها سرايت مي‌كند.
كودكان و نوجوانان در اين برنامه ها سهم ويژه‌اي دارند. مهمترين شركت‌كنندگان در عزاداري‌هاي محرم، كودكان و نوجوانان هستند كه مي‌توانند بيشترين بهره را بگيرند و آينده جامعه را با سبك زندگي حسيني و با معرفت امام حسين (ع) بسازند.
تصاوير زير جلوه هايي از اين مراسم را نشان مي‌دهد.




نظرات کاربران