هر کس این 5ویژگی را داشته باشد، بهشت الهی بر او واجب است هر کس این 5ویژگی را داشته باشد، بهشت الهی بر او واجب است هر کس این 5ویژگی را داشته باشد، بهشت الهی بر او واجب است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
هر کس این 5ویژگی را داشته باشد، بهشت الهی بر او واجب است هر کس این 5ویژگی را داشته باشد، بهشت الهی بر او واجب است هر کس این 5ویژگی را داشته باشد، بهشت الهی بر او واجب است هر کس این 5ویژگی را داشته باشد، بهشت الهی بر او واجب است هر کس این 5ویژگی را داشته باشد، بهشت الهی بر او واجب است

هر کس این 5ویژگی را داشته باشد، بهشت الهی بر او واجب است

حجت الاسلام والمسلمین وزیری سخنران بعثه مقام معظم رهبری در عراق با اشاره به آیه 136 سوره نسا گفت: در حدیثی از پیامبر(ص) آمده هر کس این 5ویژگی را داشته باشد، بهشت الهی بر او واجب است.

حجت الاسلام والمسلمين وزيري سخنران بعثه مقام معظم رهبري در عراق در مراسم سرداب علقمي با اشاره به اينكه آيه 136 سوره نسا «يا أَيُّهَا الَّذينَ آمَنُوا آمِنُوا بِاللَّهِ وَ رَسُولِهِ » مي فرمايد اى كسانى كه ايمان آورده ‏ايد! به خدا و پيامبرش، ايمان (واقعى) بياوريد، گفت: در حديثي از پيامبر (ص) آمده هر كس اين 5ويژگي را داشته باشد، بهشت الهي بر او واجب است.
وي ادامه داد: طبق اين حديث اولين ويژگي، نورانيت دل است كه با تقواي الهي به دست مي آيد و امام صادق (ع) مي فرمايد با تفكر و گريه مي توان نورانيت دل را به دست آورد.
وي دومين ويژگي را اطلاع از ظرافت هاي دين كه همان فقه در اسلام است دانست و گفت: اطلاع از ظرافت هاي دين به معني دانستن احكام اسلامي است.
سخنران بعثه مقام معظم رهبري سومين ويژگي را قدرت ورع و پرهيز از گناه برشمرد و چهارمين ويژگي را مردم داري و مردم دوستي ذكركرد.
وي آخرين ويژگي را داشتن سيماي نيكان و شايستگان بيان كرد و گفت: اگر كسي اين 5 ويژگي را در خود ايجاد كند اهل بهشت و ايمان است.
حجت الاسلام والمسلمين وزيري در پايان تفسير آيه فوق را دو موضوع دانست و افزود: تفسير اول اين است كه ايمانتان را از مرحله زباني به مرحله عمل برسانيد و تفسير دوم ايمانتان را از مراتب و درجات پائين به مراتب بالا برسانيد تا خوشبخت و سعادتمند شويد.


| شناسه مطلب: 67075




سرداب سخنران



نظرات کاربران