بزرگترین و مدرن‌ترین شهرک ویژه زائران حسینی در کربلا کجاست؟ بزرگترین و مدرن‌ترین شهرک ویژه زائران حسینی در کربلا کجاست؟ بزرگترین و مدرن‌ترین شهرک ویژه زائران حسینی در کربلا کجاست؟ بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
بزرگترین و مدرن‌ترین شهرک ویژه زائران حسینی در کربلا کجاست؟ بزرگترین و مدرن‌ترین شهرک ویژه زائران حسینی در کربلا کجاست؟ بزرگترین و مدرن‌ترین شهرک ویژه زائران حسینی در کربلا کجاست؟ بزرگترین و مدرن‌ترین شهرک ویژه زائران حسینی در کربلا کجاست؟ بزرگترین و مدرن‌ترین شهرک ویژه زائران حسینی در کربلا کجاست؟

بزرگترین و مدرن‌ترین شهرک ویژه زائران حسینی در کربلا کجاست؟

شهرک ویژه زائران حسینی با نام "سیدالأوصیاء(ع)"، بزرگترین و مدرن‌ترین شهرکی است که در مسیر بغداد – کربلا و به عبارتی در 8 کیلومتری کربلای معلی واقع شده است.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلا، شهرك ويژه زائران حسيني با نام "سيدالأوصياء(ع)"، بزرگترين و مدرن‌ترين شهركي است كه در مسير بغداد – كربلا و به عبارتي در 8 كيلومتري كربلاي معلي واقع شده است.
مساحت اين زاير سرا 75 هزار متر مربع است كه 24 هزار متر مربع آن به فضاهاي سبز اختصاص داده شده است.
طراحي ساختمان هاي اين شهرك، آميزه اى از معماري سنتي اسلامي و مدرن است.
در مركز اين شهرك، گنبدي ساخته شده كه دور تا دور آن را ساختمان ها و فضاهاي سبز و گل كاري شده، احاطه كرده اند.
اين شهرك مشتمل بر يك مسجد به مساحت ۱۲۰۰ مترمربع، يك مركز بهداشتي در دو طبقه، ساختمان اداري، مهمانسرا به مساحت ۱۴۰۰ متر مربع و رستوراني به مساحت ۵۰۰ متر، سرويس‌هاي بهداشتي و حمام، ۲۲۰ آپارتمان مسكوني و بوستان است.
اين شهرك شامل مكان هايي براي اقامه نماز، تهيه و سرو غذا، پارك بازي كودكان، آب و فضاهاي سبز و گل كاري شده ي دلنشين است؛ كه تمام اين خدمات به صورت رايگان ارائه مي شوند.
روزانه زائران زيادي از جمله تعداد كثيري از زائران ايراني در اين محل اسكان مي گزينند.


| شناسه مطلب: 67076




كربلا



نظرات کاربران