تاکنون حدود 9 میلیون نفر به پابوسی حضرت رضا (ع) آمده‌اند تاکنون حدود 9 میلیون نفر به پابوسی حضرت رضا (ع) آمده‌اند تاکنون حدود 9 میلیون نفر به پابوسی حضرت رضا (ع) آمده‌اند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تاکنون حدود 9 میلیون نفر به پابوسی حضرت رضا (ع) آمده‌اند تاکنون حدود 9 میلیون نفر به پابوسی حضرت رضا (ع) آمده‌اند تاکنون حدود 9 میلیون نفر به پابوسی حضرت رضا (ع) آمده‌اند تاکنون حدود 9 میلیون نفر به پابوسی حضرت رضا (ع) آمده‌اند تاکنون حدود 9 میلیون نفر به پابوسی حضرت رضا (ع) آمده‌اند

تاکنون حدود 9 میلیون نفر به پابوسی حضرت رضا (ع) آمده‌اند

سخنگوی ستاد خدمات سفر خراسان رضوی، از ورود هشت میلیون و 933 هزار و 5752 زائر به استان در 12 روز گذشته خبر داد که در مقایسه با سال گذشته 9 درصد افزایش دارد.

به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج از مشهد مقدس، مهدي فروزان با اعلام اين خبر اظهار داشت: آمار ورودي مسافران از 25 اسفندماه سال گذشته تا ششم فروردين‌ماه امسال به استان از طريق حمل‌ونقل جاده‌اي، 705 هزار و 157 نفر بوده است كه سهم 8.9 درصدي از كل مسافران را به خود اختصاص داده و در مقايسه با سال گذشته دو درصد رشد دارد.
وي آمار ورودي زائران و مسافران از طريق فرودگاه بين‌المللي شهيد هاشمي نژاد در 12 روز گذشته را 176 هزار 745 نفر اعلام كرد كه در مقايسه با سال گذشته 16 درصد افزايش دارد و 2.2 درصد از كل مسافران ورودي در اين مدت را به خود اختصاص داده است.
مديركل هماهنگي امور رفاهي زائران و سخنگوي ستاد خدمات سفر خراسان رضوي، سهم مسافران ريلي ورودي از 25 اسفندماه سال گذشته تا ششم فروردين‌ماه امسال را از مجموع مسافران، سه درصد ذكر كرد و افزود: 235 هزار و 245 نفر در 12 روز گذشته از طريق راه‌آهن وارد استان شدند كه در مقايسه با سال گذشته 29 درصد كاهش دارد.
فروزان ادامه داد: شش ميليون و 816 هزار و 428 نفر نيز از طريق وسايط نقليهٔ شخصي به استان وارد شدند كه 86 درصد از سهم مسافران ورودي را به خود اختصاص داده‌اند و در مقايسه با سال گذشته 12 درصد رشد دارد.
سخنگوي ستاد خدمات سفر خراسان رضوي، همچنين از ورود چهار ميليون 758 هزار و 399 نفر زائر به مشهد مقدس در 12 روز گذشته خبر داد كه در مقايسه با سال گذشته 9 درصد رشد دارد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران