آیت الله مکارم شیرازی: تخطی از رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی گناه است آیت الله مکارم شیرازی: تخطی از رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی گناه است آیت الله مکارم شیرازی: تخطی از رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی گناه است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
آیت الله مکارم شیرازی: تخطی از رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی گناه است آیت الله مکارم شیرازی: تخطی از رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی گناه است آیت الله مکارم شیرازی: تخطی از رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی گناه است آیت الله مکارم شیرازی: تخطی از رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی گناه است آیت الله مکارم شیرازی: تخطی از رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی گناه است

آیت الله مکارم شیرازی: تخطی از رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی گناه است

آیت الله ناصر مکارم شیرازی گفت: تخطی از رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی،گناه است چرا که رعایت این قوانین جزو وظایف شرعی می باشد و باید مورد توجه قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار ايسنا، آيت الله ناصر مكارم شيرازي در ديدار سردار اشتري فرمانده نيروي انتظامي كشور با وي عنوان كرد: بايد توجه داشت كه تخطي از رعايت قوانين راهنمايي و رانندگي، گناه است چرا كه رعايت اين قوانين جزء وظايف شرعي مي باشد و بايد مورد توجه قرار بگيرد.
اين مرجع تقليد شيعه افزود: اميد است در سال جديد مردم نيز بيش از گذشته در رعايت قوانين راهنمايي و رانندگي توجه داشته باشند و امنيت جاده ها همچنان حفظ شود.
وي خاطرنشان كرد: امنيت در جاده هاي اصلي و فرعي در كشور حاكم است و اين امر به واسطه تلاش هاي نيروي انتظامي است و مردم نيز قدر اين امنيت را كه نعمتي بزرگ است را به خوبي مي دانند.
آيت الله مكارم شيرازي بيان كرد: فرهنگ ترافيكي بايد در جامعه مورد توجه قرار بگيرد و مردم در صدد رعايت قوانين راهنمايي و رانندگي باشند.
وي ادامه داد: آشنايي با فرهنگ ترافيكي مي تواند آمار تصادفات را كاهش دهد همان طوري كه در سال گذشته با كارهاي فرهنگي شاهد كاهش آمار تصادفات بوديم در صورتي كه در سال ۱۳۹۵ بيش از ۲ ميليون خودرو افزوده شد.
اين مرجع تقليد در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به نام گذاري سال جديد گفت: يكي از مسائل مهم كه مورد تاكيد رهبرمعظم انقلاب است موضوع قاچاق كالا است كه اگر حل شود بسياري از مشكلات اقتصادي را حل مي كند.
وي اظهار كرد: بنا به گفته معظم له بايد از قاچاق در كشور جلوگيري شود و گلوگاه‌ها و مبادي را بر روي قاچاقچيان بست.
آيت الله مكارم شيرازي همچنين به برخي از معضلات فضاي مجازي اشاره و تصريح كرد: فضاي مجازي داراي فوايد هم هست و مي توان با استفاده از آن بحث و درس را آسان كرد اما زيان هايي نيز وجود دارد كه فضاي مجازي را مسموم كرده است.
وي خاطرنشان كرد: مي توان اقداماتي را در جهت كاهش آسيب هاي فضاي مجازي در پيش گرفت در تماس رياست جمهوري با بنده در جهت تبريك عيد، در مورد فضاي مجازي گفت و گو شد كه هر دوي ما معتقد بوديم اقدامات فعلي كافي نيست.
اين مرجع تقليد بيان كرد: فضاي مجازي آسيب هاي زيادي را به همراه دارد و مي تواند موجب متلاشي شدن بنيان خانواده گردد، در اين ميان عده اي در صدد مسموم كردن فضاي مجازي هستند.
وي اظهار كرد: ما براي حل معضلات فضاي مجازي و هماهنگي در جهت كاهش آسيبها، گروهي را مشخص كرده ايم كه بر روي آسيبهاي فضاي مجازي كار كنند حتي در اين زمينه جلساتي را برگزار كرده ايم و اميدواريم با مشاركت دستگاه‌هاي اجرايي بخش زيادي از اين آسيب ها حل شود.


| شناسه مطلب: 67094




مكارم شيرازي



نظرات کاربران