واحد گلدوزی حرم حسینی را بیشتر بشناسید + تصاویر واحد گلدوزی حرم حسینی را بیشتر بشناسید + تصاویر واحد گلدوزی حرم حسینی را بیشتر بشناسید + تصاویر بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
واحد گلدوزی حرم حسینی را بیشتر بشناسید + تصاویر واحد گلدوزی حرم حسینی را بیشتر بشناسید + تصاویر واحد گلدوزی حرم حسینی را بیشتر بشناسید + تصاویر واحد گلدوزی حرم حسینی را بیشتر بشناسید + تصاویر واحد گلدوزی حرم حسینی را بیشتر بشناسید + تصاویر

واحد گلدوزی حرم حسینی را بیشتر بشناسید + تصاویر

واحد گلدوزی و پرچم دوزی وابسته به بخش فنی آستان قدس حسینی، دوخت پرچم گنبد حرم مطهر امام حسین (ع) و پرچم‌ها وکتیبه‌های داخل صحن مطهر ویژه همه مناسبت ها را به عهده دارد.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلا، همزمان با فرارسيدن سالروز ولادت امام محمدباقر (ع) حرم مطهر حسيني با نصب كتيبه هاي ويژه ولادت اين امام معصوم مزين شد.
اين پرچم و پارچه نوشته ها در واحد گلدوزي و پرچم دوزي آستان مقدس حسيني توليد مي شود.
اين واحد در تمامي مناسبات ديني اقدام به گلدوزي پرچم و كتيبه ها مي نمايد و امسال نيز همچون سالهاي گذشته تعدادي پرچم و كتيبه آماده و در صحن مطهر سيدالشهداء (ع) نصب كرده است.
در آستانه ورود به ماه رجب، اين واحد به دوخت پرچم و كتيبه هايي با احاديث امام باقر و امام هادي (عليهم السلام) اقدام نموده و اكنون صحن مطهر حسيني و تل زينبيه به آنها مزين شده است.
واحد گلدوزي و پرچم دوزي وابسته به بخش فني آستان قدس حسيني، دوخت پرچم گنبد حرم مطهر امام حسين (ع) و پرچم‌ها وكتيبه‌هاي داخل صحن مطهر ويژه همه مناسبت ها را به عهده دارد.
در ايام ولادت و اعياد، كتبيه ها سبز رنگ، نخهاي بكار رفته در گلدوزي اين كتبه‌ها از نوع حرير با رنگ سفيد است كه با آن احاديث و سخناني درخصوص اين ايام بر پرچمهاي مشكي نگاشته شده است.
در مناسبت هاي عزا و شهادت نيز پرچم و كتيبه مشكي و گلدوزي شده با نخ حرير قرمز رنگ آماده و در صحن مطهر سيدالشهداء (ع) نصب مي شود.
در مناسبت هاي خاص نيز، كتيبه هاي كه به كريستال و سنگ هاي قيمتي مزين شده است، گلدوزي شده و در باب القبله نصب مي شود.




نظرات کاربران