آزادسازی نهایی موصل بسیار نزدیک است آزادسازی نهایی موصل بسیار نزدیک است آزادسازی نهایی موصل بسیار نزدیک است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
آزادسازی نهایی موصل بسیار نزدیک است آزادسازی نهایی موصل بسیار نزدیک است آزادسازی نهایی موصل بسیار نزدیک است آزادسازی نهایی موصل بسیار نزدیک است آزادسازی نهایی موصل بسیار نزدیک است

آزادسازی نهایی موصل بسیار نزدیک است

فاضل ابودگه تولیت خیمه گاه با اشاره به پیشروی های بسیار خوب نیروهای حشدالشعبی در جنگ علیه داعش گفت: پیروزی نهایی بسیار بسیار نزدیک است و ان شاالله موصل به زودی و به طور کامل آزاد می شود.

فاضل ابودگه توليت خيمه گاه حسيني كه اخيرا براي بازديد از جبهه هاي موصل به اين استان سفر كرده بود در گفتگو با خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلا با اشاره به اينكه دست خدا با جماعت است گفت: مردم عراق همه يك دست و متحد هستند و با وحدت كلمه و اتحاد مثال زدني در جبهه هاي نبرد به جنگ داعش و متحدانش مي روند.
ابودگه با اشاره به پيشروي هاي بسيار خوب نيروهاي حشدالشعبي در جنگ عليه داعش گفت: پيروزي نهايي بسيار بسيار نزديك است و ان شاالله موصل به زودي و به طور كامل آزاد مي شود.
وي با اين كه اين پيروزي موجب خوشحالي همه مسلمانان واقعي و خصوصا شيعيان خواهد شد گفت: بايد قدر اين اتحادي كه بين مردم و زير نظر مرجعيت اعلي به دست آمده است را بدانيم.
ابودگه رهنمودها، دستورات و حكم تاريخي مرجعيت اعلاي عراق را در اين پيروزي ها بسيار موثر دانست و خاطرنشان كرد: اين حكم مورد اجابت عشاق اهل بيت نه فقط در عراق بلكه در كل دنيا قرار گرفت.
توليت خيمه گاه گفت: همه كساني كه در مقابل داعش ايستادگي مي كنند از نهضت حسيني درس گرفته و به كار مي گيرند و در نبردها با دشمنان اسلام هميشه موفق بودند چون تمام اين مبارزه بر اساس مكتب حسيني سرچشمه گرفته است.
وي افزود: در لبنان، بحرين، سوريه و عراق و تمام پيروزي هايي كه در جبهه با كفر و داعش به دست مي آيد به خاطر همين الگو گرفتن از نهضت حسيني است.


| شناسه مطلب: 67210




عراق موصل



نظرات کاربران