شام‌غریبان شهادت امام هادی (ع) در سرداب حسینی شام‌غریبان شهادت امام هادی (ع) در سرداب حسینی شام‌غریبان شهادت امام هادی (ع) در سرداب حسینی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
شام‌غریبان شهادت امام هادی (ع) در سرداب حسینی شام‌غریبان شهادت امام هادی (ع) در سرداب حسینی شام‌غریبان شهادت امام هادی (ع) در سرداب حسینی شام‌غریبان شهادت امام هادی (ع) در سرداب حسینی شام‌غریبان شهادت امام هادی (ع) در سرداب حسینی

شام‌غریبان شهادت امام هادی (ع) در سرداب حسینی

سرداب حرم حضرت ابوالفضل العباس (ع) در شام غریبان شهادت امام هادی (ع) با حضور شمار زیادی از عاشقان اهل بیت (ع) غرق در اشک و ماتم و آه بود.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلا در شام شهادت امام علي النقي (عليه السلام) زائران حرم مطهر ابوالفضل العباس (ع) و سيد الشهدا عليه السلام در سرداب حرم ابوالفضل به عزاداري پرداختند و در غم سيدالشهدا (ع) و امام هادي عليه السلام بر سينه زدند و اشك ماتم ريختند.
در اين مراسم كه حجت الاسلام بهجتي نماينده بعثه مقام معظم رهبري در كربلا و شمار زيادي از زائران حضور داشتند، سخنرانان و مداحان از فضائل امام حسين عليه السلام و ياران با وفايش سخن گفتند و در غم شهادت امام هادي عليه السلام نوحه سرايي كردند.
حجت الاسلام و المسلمين وزيري در اين مراسم در سخناني مصيبت هاي خاندان سيدالشهدا عليه السلام را برشمرده و از كرامات اهل بيت سخن گفت.
مراسم سخنراني و مداحي در سرداب حرم مطهر حضرت ابوالفضل العباس (ع) هر شب پس از اقامه نماز مغرب و عشاء به همت بعثه مقام معظم رهبري در كربلا برگزار مي شود.


| شناسه مطلب: 67218




امام هادي كربلا



نظرات کاربران