اجازه خاموش کردن صدای اذان در بیت المقدس را نخواهیم داد اجازه خاموش کردن صدای اذان در بیت المقدس را نخواهیم داد اجازه خاموش کردن صدای اذان در بیت المقدس را نخواهیم داد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اجازه خاموش کردن صدای اذان در بیت المقدس را نخواهیم داد اجازه خاموش کردن صدای اذان در بیت المقدس را نخواهیم داد اجازه خاموش کردن صدای اذان در بیت المقدس را نخواهیم داد اجازه خاموش کردن صدای اذان در بیت المقدس را نخواهیم داد اجازه خاموش کردن صدای اذان در بیت المقدس را نخواهیم داد

اجازه خاموش کردن صدای اذان در بیت المقدس را نخواهیم داد

أمل جادو معاون اروپایی وزارت امورخارجه فلسطین جمعه شب گفت: هرگز به رژیم صهیونیستی اجازه نخواهیم داد که صدای اذان در بیت المقدس را قطع کند.

به گزارش ايرنا، جادو در گفت وگو با خبرگزاري آناتولي تصريح كرد: از زمان ورود اسلام به شهر بيت المقدس، صداي اذان قطع نشده است و هرگز اجازه نخواهيم داد كه تصميم رژيم صهيونيستي مانع از طنين انداز شدن صداي اذان در اين شهر شود.
معاون وزير امورخارجه فلسطين در پاسخ به سوالي مبني بر انتقال سفارت آمريكا به بيت المقدس هم تصريح كرد: اين اقدام، مقابله با اسرائيلي ها را به جهان اسلام و جهان عرب منتقل خواهد كرد و هيچ كس موافق نيست كه آمريكا سفارتش را به بيت المقدس انتقال دهد.
كميسيون قانون گذاري كابينه رژيم صهيونيستي، چند ماه پيش با صدور لايحه اي، پخش اذان از گلدسته هاي مساجد در بيت المقدس و شهرهاي اطراف را ممنوع كرد.
اين كميسيون با پيش نويس قانوني كه از سوي 'موتي يوگاو' عضو حزب راست گراي خانه يهودي و شماري ديگر از نمايندگان راست گرا مطرح شده بود، موافقت كرد و كنيست اسرائيل نيز در بررسي اوليه 18 اسفندماه 95 (هشتم مارس 2017) به اين قانون راي مثبت داد، اما اين طرح براي آن كه به صورت قانون در آيد، نيازمند سه بار بررسي در پارلمان رژيم صهيونيستي است.
براساس پيش نويس اين قانون، استفاده از بلندگو براي اداي نماز در بين ساعت 11 شب تا هفت صبح در اماكن مسكوني ممنوع اعلام مي شود و درصورت تاييد نهايي اين قانون مسجدي كه اين قانون را زير پا بگذارد، يكهزار و 200 دلار جريمه نقدي خواهد شد.
تصويب اين قانون، با واكنش ها و محكوميت هاي گسترده اي همراه بود و جنبش اسلامي حماس نيز تاكيد كرده است كه هرگز اجازه اجراي چنين قانون نژاد پرستانه اي را نخواهد داد.


| شناسه مطلب: 67221




فلسطين



نظرات کاربران