نشانه های ظهور او منتشر شد نشانه های ظهور او منتشر شد نشانه های ظهور او منتشر شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
نشانه های ظهور او منتشر شد نشانه های ظهور او منتشر شد نشانه های ظهور او منتشر شد نشانه های ظهور او منتشر شد نشانه های ظهور او منتشر شد

نشانه های ظهور او منتشر شد

انتشارات جمکران کتاب نشانه های ظهور او را چاپ و روانه بازار کرد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، انتشارات جمكران كتاب نشانه هاي ظهور او، نوشته محمد خادمي شيرازي را در زمستان 1395 با شمارگان 1000 نسخه چاپ و روانه بازار كرد.
نويسنده در مقدمه كتاب نوشته است:
«وظيفه هر شيعه ـ به ويژه در زمان حاضر ـ اين است كه به ياد امام عصر عجل الله تعالي فرجه خويش باشد و در ترويج نام مقدس آن سرور نهايت اهتمام را مبذول دارد و به خصوص در شناخت امام زمان و حجت بالغه الهي كوشا باشد تا شيعيان آن بزرگوار از مصاديق حديث نبوي(مَنْ ماتَ وَ لَمْ يَعْرِفْ إمامَ زَمانِهِ ماتَ مَيْتَةً جاهِلِيَّةً) نباشند، آن هم با طول زمان غيبت و تاريكي آن و پر شدن عالم از فتنه و فساد و تزلزل عقايد مذهبي و تبليغات سوء دشمنان ولايت».
اين كتاب در يازده فصل با عنوان‌هاي «قرآن كريم و نشانه‌هاي ظهور حضرت مهدي عجل الله تعالي فرجه»، «آيا امام عصر عليه السلام زمان ظهورشان را مي دانند؟»، «رسول اكرم صلي الله عليه و آله و نشانه‌هاي ظهور»، «شب معراج و نشانه‌هاي ظهور»، «رسول اكرم صلي الله عليه و آله و موقعيت منتظران حضرت مهدي عليه السلام قبل از ظهور»، «امام اميرالمؤمنين عليه السلام و نشانه‌هاي ظهور حضرت مهدي عجل الله تعالي فرجه»، «حضرت امام محمدباقر عليه السلام و نشانه‌هاي ظهور»، «حضرت امام صادق عليه السلام و نشانه‌هاي ظهور»، «حضرت امام رضا عليه السلام و نشانه‌هاي ظهور»، «حضرت امام حسن و امام حسين عليهما السلام و اصحاب ائمه و نشانه‌هاي ظهور» و «نشانه‌هاي ظهور در كتب معتبر اهل سنت و جماعت» نوشته شده است.
نويسنده در فصل اول كتاب با عنوان قرآن كريم و نشانه‌هاي ظهور حضرت مهدي عجل الله تعالي فرجه آورده است:
«آنچه در قرآن كريم از طرف خداوند بزرگ به وسيله رسول اكرم صلي الله عليه و آله به ما رسيدهT واجب الاطاعه است و كوچكترين ترديدي درباره آن نبايد كرد؛ چرا كه از منبع علم خداوندي سرچشمه گرفته است.
از جمله بشارتهايي كه در قرآن مجيد در ضمن آياتي داده شده، مسأله قيام جهاني حضرت بقيه الله ارواحنا له الفداء و سيطره عدل و داد در عالم، بعد از پرشدن آن از ظلم و جور است كه مرحوم علامه نوري در مقدمه كتاب شريف «كشف الاستار»ادعاي تواتر، از فريقين(شيعه و سني) نموده است و اين نتيجه به دست مي آيد كه بايد ظلم و تباهي از سر تا سر جهان محو گردد و جهان از عدالت پر شود، نه اينكه به خيال خام بعضي از نويسندگان، عدالت در حكومت حضرت مهدي عليه السلام تغليبي باشد و همچنان افراد شرور، كم يا زياد، در اجتماع ديده شوند.
طبق نص صريح آيات قرآن و تفاسير رسيده از اهل بيت عصمت و طهارت عليهم السلام پس از پرشدن عالم از ظلم و جور، قسط و عدل بر آن حاكميت خواهد يافت و همان گونه كه عرض شد، در اين زمينه بزرگان مذهب نظير علامه نوري و ديگران نيز دعوي تواتر نموده اند. بنابراين، ديگر جايي براي عدالت تغليبي و طرفداران آن نمي ماند».
آشنايي اجمالي با نويسنده كتاب
محمد خادمى دارابى شيرازى، فرزند مرحوم شيخ عبداللَّه دارابى، از دانشمندان و ائمه جماعت معاصر شيراز و مبلّغان اسلام و مروجان معارف تشيع است كه در سال 1306 شمسى در داراب به دنيا آمد و پس از تحصيل در حوزه هاي علميه قم و نجف دوباره به شيراز عزيمت كرد و اكنون بيش از بيست سال است كه در شيراز به خدمات دينى مشغول است.
از وي تأليفات سودمندى با عنوان هاي «خورشيدى كه از مكه طلوع مى‏ كند»، «خورشيد ناپيداى فاطمه سلام‏ اللَّه عليها(چهل حديث)»، «حجت منتظر و دعاء»، «غيبت امام عصر عليه السلام يا پنهانى خورشيد عدالت»، «مكتب مهدى و تكامل جهانى»، «خورشيد هشتم امامت» و «كتاب رجعت» منتشر شده است.
انتشارات جمكران كتاب نشانه‌هاي ظهور را در 244 صفحه و با قيمت 12000 تومان چاپ و روانه بازار كرده است.




نظرات کاربران