اهل سنت هم به اهل بیت عشق می ورزند اهل سنت هم به اهل بیت عشق می ورزند اهل سنت هم به اهل بیت عشق می ورزند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اهل سنت هم به اهل بیت عشق می ورزند اهل سنت هم به اهل بیت عشق می ورزند اهل سنت هم به اهل بیت عشق می ورزند اهل سنت هم به اهل بیت عشق می ورزند اهل سنت هم به اهل بیت عشق می ورزند

اهل سنت هم به اهل بیت عشق می ورزند

حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق در جمع زائران اهل سنت استان کردستان که به عتبات مشرف شده بودند بر لزوم وحدت و دشمن شناسی تاکید کرد و عزت و اقتدار مسلمانان را در انسجام و تمسک به قرآن و عترت خواند.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلا، حجت الاسلام والمسلمين نجفي روحاني دوستي اهل بيت را محور وحدت شيعه و سني خواند و افزود: اهل بيت اختصاص به شيعه ندارند بلكه براي همه مردم اعم از شيعه و سني و بالاتر از آن براي نجات بشريت آمده اند.
مسئول نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در عراق با استناد به حديثي امام حسين(ع) را چراغ هدايت و كشتي نجات عنوان كرد و اظهار داشت: همه ما بايد از نور اهل بيت استفاده كرده و در كشتي آنان سوار شويم تا در عرصه دين و دنيا به سلامت بر ساحل نجات برسيم.
وي با اشاره به فضيلت امام حسين(ع) تاكيد كرد: حضور اهل سنت در زيارت اهل بيت مخصوصا امام حسين(ع) بسيار حائز اهميت است و بايد تشويق شوند كه بيشتر به زيارت اهل بيت بيايند.
نجفي روحاني تاكيد كرد: بايد جلوي افراطي هاي شيعه و سني گرفته شود و زمينه هماهنگي آنان فراهم شده و اجازه داده نشود كه دشمنان اسلام با اختلاف بين فرق مسلمين آسيب به جوامع مسلمين برسانند.
وي با اشاره به جنايات يزيد خاطرنشان ساخت: يزيد در دوران سه سال و اندي از حكومتش سه جنايت بزرگ انجام داد كه عبارت از جريان عاشورا و شهادت فرزند پيامبر، قتل عام مردم مدينه در حره و سوم به آتش كشيدن خانه خدا است.
حجت الاسلام والمسلمين نجفي روحاني يزيد را فردي فاسق و بي دين خواند و گفت: در اشعاري كه يزيد در زماني كه سر مبارك حضرت سيدالشهدا را در نزد او آوردند گفت اين انتقامي بود كه من به دليل كشته شدن اجدادم در جنگ بدر توسط پيامبر از فرزندش گرفتم و از وحي و جريان آسماني هيچ خبري نيست و هدف پيامبر، تنها حكومت كردن بوده است.
وي از مردم كردستان به عنوان مرزبانان جمهوري اسلامي ياد كرد و افزود: مردم شريف كردستان هميشه حمايت از نظام مقدس جمهوري اسلامي داشته و به ولايت فقيه و شخص مقام معظم رهبري اطاعت محض مي نمايند.


| شناسه مطلب: 67247




كربلا اهل سنت



نظرات کاربران