رونمایی از هفت ایستگاه مطالعه در کربلا رونمایی از هفت ایستگاه مطالعه در کربلا رونمایی از هفت ایستگاه مطالعه در کربلا بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
رونمایی از هفت ایستگاه مطالعه در کربلا رونمایی از هفت ایستگاه مطالعه در کربلا رونمایی از هفت ایستگاه مطالعه در کربلا رونمایی از هفت ایستگاه مطالعه در کربلا رونمایی از هفت ایستگاه مطالعه در کربلا

رونمایی از هفت ایستگاه مطالعه در کربلا

هفت ایستگاه مطالعه با عنوان "ایستگاه اندیشه" در هتل‌های کربلا رو‌نمایی شد.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلا، همزمان با افزايش حضور زائران ايراني در ايام نوروز، مراسم رونمايي از ايستگاه هاي كتابخانه براي زائران ايراني با عنوان "ايستگاه انديشه" در هفت هتل كربلا برگزار شد.
در اين مراسم حجت الاسلام جوادي و حجت الاسلام درخشان به نمايندگي از امور فرهنگي بعثه مقام معظم رهبري در عراق حضور داشتند.
اين ايستگاهها با هدف استفاده بهينه از اوقات فراغت زائران، معرفت افزايي و آشنايي بيشتر آنها با معارف اهل بيت(ع) راه اندازي شده است.
در فاز اول رونمايي از اين ايستگاههاي كتاب، هتل هاي صفار، جابر، هدي الوالي، كربلا دولي، جواهر، سلطان الانبيا و نجم كربلا داراي "ايستگاه انديشه" شدند.
هر يك از اين ايستگاهها داراي 20جلد كتاب بوده كه با موضوعاتي همچون آداب زيارت، معرفي اماكن زيارتي، معرفت افزايي، احاديث و روايات زيارت و ... در اختيار زائران قرار گرفته است.


| شناسه مطلب: 67266




كتاب كربلا



نظرات کاربران