مروری بر دیدارهای نوروزی مسئول دفتر نمایندگی بعثه‌ رهبری در عراق  تصاویر مروری بر دیدارهای نوروزی مسئول دفتر نمایندگی بعثه‌ رهبری در عراق  تصاویر مروری بر دیدارهای نوروزی مسئول دفتر نمایندگی بعثه‌ رهبری در عراق  تصاویر بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
مروری بر دیدارهای نوروزی مسئول دفتر نمایندگی بعثه‌ رهبری در عراق  تصاویر مروری بر دیدارهای نوروزی مسئول دفتر نمایندگی بعثه‌ رهبری در عراق  تصاویر مروری بر دیدارهای نوروزی مسئول دفتر نمایندگی بعثه‌ رهبری در عراق  تصاویر مروری بر دیدارهای نوروزی مسئول دفتر نمایندگی بعثه‌ رهبری در عراق  تصاویر مروری بر دیدارهای نوروزی مسئول دفتر نمایندگی بعثه‌ رهبری در عراق  تصاویر

مروری بر دیدارهای نوروزی مسئول دفتر نمایندگی بعثه‌ رهبری در عراق تصاویر

مسول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق ضمن تبریک سال نو، سالی توأم با موفقیت، معرفت و توفیق خدمات بیشتر و هرچه بهتر به زائران عزیز عتبات را برای تمامی دست اندرکاران این امر از درگاه خداوند مسئلت کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از عتبات عاليات، يكي از آداب و رسوم پسنديده در نوروز كه با تحويل سال نو انجام مي‌شود ديد و بازديدها و حضور در منزل و دفتر بزرگترهاست.
در اين راستا در ايام نوروز شماري از مديران، مسوولان و كاركنان نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري، نمايندگي حج و زيارت، شركت شمسا، مركز پزشكي، ستاد بازسازي، دانشجويان و اساتيد با حجت‌الاسلام والمسلمين نجفي روحاني مسئول دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در عراق، ديدار كردند.
مسئول دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در عراق نيز ضمن تبريك سال نو و تشكر از حضور آنها، سالي توأم با موفقيت، معرفت و توفيق خدمات بيشتر و هرچه بهتر به زائران عتبات را براي تمامي دست اندركاران اين امر از درگاه خداوند مسئلت كرد.
بر پايه اين گزارش از برنامه هاي ديگرحجت الاسلام و المسلمين نجفي روحاني مي توان به ديدار با برخي از علما و اساتيد حوزه مانند حضرات فاضل لنكراني، حسيني شاهرودي، دري نجف آبادي، ناصري، قرائتي و همچنين قزويني، مدرسي و سيد مجتبي حسيني اشاره كرد.
مسئول نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در عراق در اين ديدارها با تبريك سال نو، گزارشي از فعاليت ها و برنامه هاي بعثه مقام معظم رهبري در عراق در ايام نوروز، ارائه كرد.
همچنين حجت الاسلام والمسلمين نجفي روحاني با اعزام نماينده به دفتر مسئولان آستان قدس حسيني، عباسي، علوي (عليهم السلام) و خيمه گاه، از زحمات و اقدامات آنها در برگزاري هر چه بهتر مراسم بعثه تقدير و تشكر كرد.
در اين ديدارها لوح تقدير و سپاس از سوي نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در عراق با مضمون قدرداني از خدمات و تلاش‌هاي توليت آستان هاي مقدس در خدمت به شعائر حسيني و زائران عتبات اهدا شد.


| شناسه مطلب: 67267




بعثه نوروزي



نظرات کاربران