تجلیل از جانبازان دفاع مقدس در کربلای معلا تجلیل از جانبازان دفاع مقدس در کربلای معلا تجلیل از جانبازان دفاع مقدس در کربلای معلا بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تجلیل از جانبازان دفاع مقدس در کربلای معلا تجلیل از جانبازان دفاع مقدس در کربلای معلا تجلیل از جانبازان دفاع مقدس در کربلای معلا تجلیل از جانبازان دفاع مقدس در کربلای معلا تجلیل از جانبازان دفاع مقدس در کربلای معلا

تجلیل از جانبازان دفاع مقدس در کربلای معلا

حجت الاسلام جوادی به نمایندگی از دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم در عراق با حضور در محل اقامت تعدادی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس، با آنها دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع‌رساني حج از كربلاي معلي، حجت الاسلام جوادي ضمن ابراز خوشحالي از ديدار با جانبازان گفت: بنده به نمايندگي از بعثه مقام معظم رهبري و همه خدمتگزاران زائران عتبات به ديدار شما آمده ام.
حجت الاسلام جوادي با بيان اينكه خدا را شاكريم كه توفيق يافتيم به حضور شما جان بركفان برسيم، گفت: شما الگو و اسوه خود را حضرت ابالفضل العباس (ع) قرار داده و اكنون به زيارت ايشان آمده ايد و اميدواريم ما هم توفيق خدمتگزاري به شما را داشته باشيم.
وي با اشاره به اين كه پابرجايي نظام و انقلاب را مديون دعاهاي جانبازان و خانواده شهدا هستيم، افزود: قطعا خداوند هم عنايت ويژه اي به جانبازان دارد.
در اين ديدار هداياي معنوي از سوي دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در عراق به جانبازان اهدا شد.


| شناسه مطلب: 67268




كربلا جانبازان



نظرات کاربران