نجف در میلاد جواد الائمه(ع) آذین بندی شد نجف در میلاد جواد الائمه(ع) آذین بندی شد نجف در میلاد جواد الائمه(ع) آذین بندی شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
نجف در میلاد جواد الائمه(ع) آذین بندی شد نجف در میلاد جواد الائمه(ع) آذین بندی شد نجف در میلاد جواد الائمه(ع) آذین بندی شد نجف در میلاد جواد الائمه(ع) آذین بندی شد نجف در میلاد جواد الائمه(ع) آذین بندی شد

نجف در میلاد جواد الائمه(ع) آذین بندی شد

همزمان با خجسته میلاد نهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت،حضرت امام جواد(علیه السلام)شهر نجف غرق در شور و شعف است. در شب میلاد این امام همام، حرم علوی آذین بندی شده و عاشقان این امام برای تبریک به بارگاه حضرت علی (ع) شرف یاب شدند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از لبيك، حضرت امام محمدتقي (عليه السلام) ميوه دل ثامن الحجج (عليه السلام) در دهم رجب ۱۹۵ ق در مدينه منوّره زاده شد و بر شاخسار امامت شكوفا گشت. پدر بزرگوارش حضرت امام رضا (ع) و مادرش بانوي گرامي و با فضيلتي به نام «سبيكه» است كه امام رضا (ع) او را «خيزران» ناميد. حضرت همواره از ايشان به نيكي ياد كرده او را با تعابيري چون بانويي پاك دامن و بانوي با فضيلت نام مي بردند.
درياي فضايل امام جواد (ع) بي كرانه است. او برگزيده خداوند، قرآن ناطق، حقيقت مجسّم و هدايتگر توحيد است. امام جواد(ع) ، در دوران كوتاه امامت خود، با كردار و گفتار خود معارف ناب را بر جان تشنه مؤمنان جاري مي ساخت.
ميلاد اسوه شكيبايي، تنديس تقوا و پارسايي، مشعل حق و حقيقت، جلوه جمال الهي و جلال كبريايي، الهام بخش اخلاص و معرفت حضرت جوادالائمه امام محمدِتقي، (عليه السلام) ، بر عاشقان شجره طيبه ولايت و امامت و رهپويان راه حقيقت مبارك باد.


| شناسه مطلب: 67362




امام جواد نجف



مطالب مرتبط

نظرات کاربران