اعزام 1300 زائر از خراسان جنوبی به حج تمتع اعزام 1300 زائر از خراسان جنوبی به حج تمتع اعزام 1300 زائر از خراسان جنوبی به حج تمتع بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اعزام 1300 زائر از خراسان جنوبی به حج تمتع اعزام 1300 زائر از خراسان جنوبی به حج تمتع اعزام 1300 زائر از خراسان جنوبی به حج تمتع اعزام 1300 زائر از خراسان جنوبی به حج تمتع اعزام 1300 زائر از خراسان جنوبی به حج تمتع

اعزام 1300 زائر از خراسان جنوبی به حج تمتع

مدیرحج و زیارت خراسان جنوبی گفت: پیش بینی می شود امسال 9 کاروان حج تمتع داشته باشیم که از این کاروان ها یک کاروان را براداران اهل سنت تشکیل می دهند و در هر کاروان چهار نفر به عنوان کارگذار خدمت خواهند کرد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، ابوالفضل نوفرستي مدير حج و زيارت خراسان جنوبي در گفتگو با خاورستان، در خصوص اعزام زائران استان به حج تمتع، اظهار كرد: بر اساس اولويتي كه امسال از سوي سازمان حج و زيارت اعلام شده است استان خراسان جنوبي تا تاريخ 31 تير 85 بيش از يك هزار و 300 زائر دارد كه اولويت تشرف با اين زائران است.
وي افزود: به محض اعلام سازمان حج و زيارت براي ثبت نام در كاروان ها كه در دهه سوم فروردين خواهد بود اين عزيزان مي توانند در كاروان هاي سراسر استان ثبت نام كنند. مدير حج و زيارت خراسان جنوبي بيان كرد: خراسان جنوبي از استان هاي زائرخيز كشور در حوزه هاي حج تمتع وعتبات عاليات است كه اين دلالت بر دين مداري و ولايت مداري مردمان اين استان است. نوفرستي با بيان اينكه پيش بيني مي شود امسال 9 كاروان حج تمتع داشته باشيم، گفت: از اين 9 كاروان يك كاروان را براداران اهل سنت تشكيل مي دهند و در هر كاروان چهار نفر به عنوان كارگذار خدمت خواهند كرد. وي با اشاره به اينكه تعداد ظرفيت كاروان ها بر اساس نوع مسكن كاروان مشخص مي شود، بيان كرد: تاكنون نوع مسكن كاروان ها مشخص نشده لذا ظرفيت كاروان ها نيز مشخص نيست. مديرحج و زيارت خراسان جنوبي افزود: در عيد نوروز، افزايش 30 درصدي زائر در بخش عتبات عاليات را داشته ايم و زائران ما بدون هيچ مشكلي موفق به زيارت حرم مطهر اميرالمومنين، سيدالشهدا و ديگر اماكن مقدس عراق شدند. نوفرستي خاطرنشان كرد: زائران عزيزي كه قصد تشرف به عتبات عاليات را دارند مراقب كاروان هاي غير مجاز باشند چراكه متاسفانه به دليل عدم آگاهي با اين كاروان ها اعزام مي شوند و در طول سفر با مشكلات بسياري مواجه مي شوند لذا هركس قصد تشرف دارد از طريق دفاتر زيارتي سراسر استان اقدام كند.


| شناسه مطلب: 67366




حج تمتع



مطالب مرتبط

نظرات کاربران