نجفی روحانی: گشاده‌رویی یکی از بهترین جاذبه‌های اسلامی است نجفی روحانی: گشاده‌رویی یکی از بهترین جاذبه‌های اسلامی است نجفی روحانی: گشاده‌رویی یکی از بهترین جاذبه‌های اسلامی است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
نجفی روحانی: گشاده‌رویی یکی از بهترین جاذبه‌های اسلامی است نجفی روحانی: گشاده‌رویی یکی از بهترین جاذبه‌های اسلامی است نجفی روحانی: گشاده‌رویی یکی از بهترین جاذبه‌های اسلامی است نجفی روحانی: گشاده‌رویی یکی از بهترین جاذبه‌های اسلامی است نجفی روحانی: گشاده‌رویی یکی از بهترین جاذبه‌های اسلامی است

نجفی روحانی: گشاده‌رویی یکی از بهترین جاذبه‌های اسلامی است

مسئول نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق با اشاره به اینکه گشاده رویی یکی از صفات مومن است، گفت: مومن طبق احادیث وارده باید حزن و ناراحتی خود را پنهان و در قلبش نگه دارد و در برخورد با دیگران با گشاده رویی و خوش برخوردی ارتباط برقرار کند.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلا، حجت الاسلام والمسلمين نجفي روحاني، مسئول نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در عراق، در جمع روحانيون و مداحان كاروان هاي اعزامي به كربلاي معلا، خوش خلقي را يكي از بهترين جلوه هاي اسلام برشمرد و خوش زباني را بهترين وسيله نفوذ در قلب مخاطب خواند و خوش قلبي را موجب ارتباط هرچه بيشتر با ديگران دانست.
وي با استناد به حديثي از امام صادق(ع) خاطرنشان كرد: همان گونه كه خداوند عطا كننده و مهربان با بندگان است، ما بايد مظهر اسماء و صفات الهي باشيم تا به كمال برسيم و ميزان كمال هر انساني به اندازه تجلي اسماي حسناي الهي در اوست.
حجت الاسلام والمسلمين نجفي روحاني با اشاره به اينكه گشاده رويي يكي از صفات مومن است، اظهار داشت: مومن طبق احاديث وارده بايد حزن و ناراحتي خود را پنهان و در قلبش نگه دارد و در برخورد با ديگران با گشاده رويي و خوش برخوردي ارتباط برقرار كند.
مسئول نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در عراق رسالت مهم روحانيون را اثرگذاري و خاطرات شيرين آفريدن در زائران عنوان كرد و گفت: اين سفر در واقع يك دوره فشرده براي تبيين معارف، اخلاق اسلامي و احكام ديني است كه با اعمال مديريت صحيح سفر، مي توانيم زائرين را مجذوب اسلام و روحانيت نماييم.
وي در بخش پاسخ گويي به پرسش هاي روحانيون و مداحان بر وحدت رويه، حفظ حرمت يكديگر و رعايت نظم و انضباط تأكيد كرد و افزود: در كاروان ها سطوح مختلف فكري و علمي وجود دارد و بايد اين مسئله را در مباحث، گفتار و ارائه مطلب براي مخاطب لحاظ كرد.
مسئول نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در عراق بيان مسائل شرعي را مهم خواند و افزود: در اين سفر لازم است بر مسائل مورد نياز زائرين تأكيد شود و يكي از مهمترين رسالت هاي روحانيون بيان احكام ديني است تا اعمال واجب آنها به صورت صحيح انجام شود.




نظرات کاربران