تقدیر ستاد عتبات دانشگاهیان از خادمان زائران حسینی تقدیر ستاد عتبات دانشگاهیان از خادمان زائران حسینی تقدیر ستاد عتبات دانشگاهیان از خادمان زائران حسینی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تقدیر ستاد عتبات دانشگاهیان از خادمان زائران حسینی تقدیر ستاد عتبات دانشگاهیان از خادمان زائران حسینی تقدیر ستاد عتبات دانشگاهیان از خادمان زائران حسینی تقدیر ستاد عتبات دانشگاهیان از خادمان زائران حسینی تقدیر ستاد عتبات دانشگاهیان از خادمان زائران حسینی

تقدیر ستاد عتبات دانشگاهیان از خادمان زائران حسینی

مسئولان ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از عوامل بعثه مقام معظم رهبری، حج و زیارت، شمسا و دیگر خادمان زائران حسینی تقدیر کردند.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلا، در روزهاي پاياني اعزام دانشجويان به عتبات عاليات جلسه تقدير و تشكر ستاد عتبات دانشگاهيان از خادمان زائران حسيني برگزار شد.
در اين جلسه حجت الاسلام والمسلمين نجفي روحاني، مسئول دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در عراق با تبريك سالروز ولادت مولي الموحدين علي (ع) اين روز را روز مردانگي خواند و آن حضرت را مظهر و آينه تمام نماي صفات جمال الهي برشمرد و آن را فرصتي بزرگ براي حركت به سوي خوبي ها و زيبايي ها دانست.
وي با اشاره به اهميت حضور دانشگاهيان در كربلاي معلا، آنها را بسيار اثرپذير و اثرگذار دانست و افزود: با لطف خداوند، برنامه هاي فرهنگي انجام شده براي دانشگاهيان مطلوب و مورد رضايت آنها بود.
مسئول دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در عراق با تشكر از همه دست اندركاران مخصوصا ستاد عمره دانشگاهيان گفت: امروز توجه به نسل جوان رسالتي بس خطير و برعهده نهادهاي فرهنگي است.
وي توسعه و افزايش حضور اين قشر را ضروري خواند و قرآن كريم را موجب تحول فكري و فرهنگي در دانشگاه ها دانست.
در ادامه اين مراسم مير مسعود حسينيان، سركنسول جمهوري اسلامي در كربلا در سخناني گفت: با تبادلاتي كه صورت گرفته دانشجويان عراقي به ايران و دانشجويان ايراني به عراق مي آيند تا در يك بازه زماني با همديگر بيشتر آشنا شوند.
وي با اشاره به لزوم توجه به ساير مكان هاي زيارتي در كربلا گفت: در شهر حله برادر امام رضا مدفون است و دانشجويان از ساير نقاط زيارتي و تفريحي در كربلا نيز مي توانند بازديد كنند.
سركنسول جمهوري اسلامي در كربلا در پايان افزود: ضرورت دارد فضاي عراق و مسائل سياسي و نظامي اين كشور براي دانشجويان زائر تبيين شود و كنسولگري ايران در كربلا آماده كمك در اين زمينه است.
همچنين حجت الاسلام والمسلمين سيد محمدرضا فقيهي، رئيس ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان با اشاره به نظرسنجي هايي كه از دانشجويان دوره پانزدهم شده است، گفت: بيش از 70 درصد آنها ميانگين سني بين 18 تا 30 سال را داشتند.
وي افزود: 70 درصد آنها براي اولين بار بود كه به كربلا مشرف شدند و 31 درصد دانشجويان ماه عسل و جشن ازدواجشان را در كربلا گذراندند.
همچنين در اين مراسم نصرالهي، مدير عمليات شمسا با اشاره به كار عظيم اعزام دانشجويان به كربلا گفت: ستاد عتبات دانشگاهيان به خوبي از عهده اين كار برآمد.
در پايان اين مراسم مسئولان ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان از عوامل بعثه مقام معظم رهبري، حج و زيارت، شمسا و ديگر خادمان زائران حسيني تقدير كردند.




نظرات کاربران