مترو به حرم حضرت عبدالعظیم(ع) رسید مترو به حرم حضرت عبدالعظیم(ع) رسید مترو به حرم حضرت عبدالعظیم(ع) رسید بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
مترو به حرم حضرت عبدالعظیم(ع) رسید مترو به حرم حضرت عبدالعظیم(ع) رسید مترو به حرم حضرت عبدالعظیم(ع) رسید مترو به حرم حضرت عبدالعظیم(ع) رسید مترو به حرم حضرت عبدالعظیم(ع) رسید

مترو به حرم حضرت عبدالعظیم(ع) رسید

عملیات حفاری تونل مکانیزه توسعه جنوبی خط ۶ مترو تهران صبح امروز آغاز شد.

به گزارش «نسيم آنلاين»، صبح امروز پروژه احداث نيمه جنوبي خط 6 مترو تهران حد فاصل دولت‌آباد تا حرم حضرت عبدالعظيم حسني آغاز شد.
خط 6 مترو تهران به طول 32 كيلومتر از شهرك كن در شمال غربي تهران آغاز و با گذر از خيابان كوهسار و بزرگراه‌هاي شهيد همت، آيت‌الله اشرفي اصفهاني وارد خيابان مرزداران شده و با عبور از بزرگراه يادگار امام در ادامه مسير به ميدان هاي وليعصر (عج)، هفت تير، امام حسين (ع) و شهدا مي‌رسد و سپس با عبور از خيابان 17 شهريور به منطقه دولت آباد در جنوب شرقي تهران منتهي مي‌شود.
اين در حالي است كه بخش توسعه جنوبي خط 6 مترو تهران به طول 6 كيلومتر از منطقه دولت آباد آغاز و به ضلع شرقي حرم مطهر حضرت عبدالعظيم حسني منتهي مي‌شود. بنابراين با احداث توسعه جنوبي خط 6 مترو تهران، طول اين خط به 38 كيلومتر خواهد رسيد و تبديل به بلندترين خط مترو در خاورميانه مي‌شود. اين در حالي است كه 4 ايستگاه چشمه علي، ابن باويه، ميدان عبدالعظيم و حرم عبدالعظيم حسني در توسعه جنوبي خط 6 پيش‌بيني شده است.
به همين اساس به علت كاهش معضلات كارگاه‌هاي عمراني براي شهروندان و حفظ آثار باستاني، تاريخي و طبيعي در اين منطقه، عمليات ساخت تونل مترو، با استفاده از تكنولوژي TDM خواهد بود.


| شناسه مطلب: 67435




حضرت عبدالعظيم



نظرات کاربران